Pitää nyt vähän "hehkuttaa", vaikka ei mitään kummalista ookaan. Tosiaan oon nyt viikon ollu "dieetillä", en oo tarkasti kaloreita laskenut, mutta varmasti ollaan siinä -500 - -300 välillä menty joka päivä(paitsi perjantai ja lauantai, jolloin meni baarissa olutta). Tosi hyvä fiilis täl hetkellä dieettiin ja vaik vatsa tuntuu koko ajan ns tyhjältä, ei tee mieli syödä. Luulen että johtuu siitä, että on eräs muija, jonka kanssa oon ollu aika paljon tekemisissä viime aikoina, ja ikäänkuin haluan näyttää paremmalta, vaikkei ylimääräistä paljoa olekaan(vähän vatsanseudulla, ei näy kun jännittäessä pari ylintä palikkaa). Lisäks oon saanu uutta puhtii reeniin ja jaksaa käydä paremmin salilla sekä lisäks oon ottanu lenkin pari kertaa viikossa hyvillä mielin. Toivottavasti fiilis jatkuu samanlaisena ja paino tippuis viel jonkun verran, täl hetkel 185/78. Viikon aikana tosiaan pudonnu sen pari kiloa, mutta kai siitä suurin osa on niitä kuuluisia "nesteitä". Kyllä sitä rasvaakin palaa, kun tällä ruokavaliolla vedän, olen pyrkinyt välttämään hiilareita (tottakai jonkin verran päivän mittaan: pari perunaa, riisiä, pari ruisleipää välipalaksi), mutta ei mitään ylimääräisiä hiilaripommeja. Lisäks oon onnistunu hyvin etten klo 17 safkan jälkeen vedä enää mitään hiilaria ja illalla riittää joku pari kananmunaa/ raejuustoa.
Mieliala on ainakin kohonnut, vaikka dieetillä mennään, tuntuu että tulosta syntyy!!