Jumalaut kun rupee ärsyttämään. Huhti/toukokuu paikkeilla aloitin diettaamaan tuota vararengasta pois, paino putosi melko vauhdilla ja heinäkuussa vaaka näytti -23 kiloa.
No, tällä hetkellä amupaino 64,5 siinä pysyy hyvin, muttakun se ei riitä mä haluan vielä 3,5 kiloa pois. Se helvetin viimeinen 3,5 kiloa ei vaan tunnu lähtevän kirveelläkään. Ei niin millään.
Rupeen oleen jo niin äreä asian suhteen että meinas aamulla lähteä tefalin vaaka vauhdilla seinään. :curs:
Liikkumisesta ei pitäisi jäädä kiinni, juoksen lenkin 2 kertaa päivässä, aamulla ja töiden jälkeen illalla. Keskimäärin tulee juostua 5-6 päivänä viikossa about 10 km/päivä. Vaihtelevalla nopeudella eli joka päivä ei suinkaan rankkaa paahtamista, lisäksi uinti vaihtelevasti yleensä noin 3 kertaa viikossa, lisäksi pyörälenkit maastossa pari kertaa viikossa, vähän miten huvittaa ja fiiliksen mukaan, yleensä noin 10-15 km lenkki.
Ruokapuolta tutkailin tuossa ja kalorit jää kyllä aika reippaasti miinukselle mikäli ne oon suunnilleen oikein laskenut, vaikka tuntuu että oon koko aika syömässä. :D
Dear Eki, mitä teen???
Vinkkejä anybody?