Jaahas... en tiedä onko tämä oikea paikka mutta kun kaikki mahdolliset dieetit on (ruoat on punnittu, hiilarit laskettu, rasvat minimoitu, painonvartijat kokeiltu ;), jne...) mut mikään ei tunnu auttavan niin ajattelin josko täältä joku fiksu viitsisi ja osaisi mua auttaa. ja moni tuttuni on suositellut että täältä saisi hyviä vinkkejä.
elikkäs, ongelma on se että kiloja on tullut tässä 8 kk:n aikana yli kymmenen lisää... :curs: (joo tiedän). osa johtuu lääkkeistä mitä joudun syömään päivittäin (niissä on sivuvaikutuksena painonnousu) osa vuorotyöstäni ja SUURIN osa varmaankin siitä että mulla on tullut hirveä himo kekseihin/karkkeihin!
tätä painonnousua ennen painoni pysyi yli 2 vuotta samana (75kg/179cm, olin ihan tyytyväinen mutta tällä hetkellä painoa on 86kg!!!) riitti lenkkeily ja pyöräily. sitten se alkoi alkuvuodesta nousemaan (lääkkeet aloitin, makeanhimo nousi) ja nousu vaan tuntuu jatkuvan. salilla on tullut käytyä alkuvuosi mutta nyttemmin se on taas jäänyt kun polvi on *askana mutta tarkoitus olisi taas aloittaa kun polvi on tutkittu. lihaksia en tarvii mutta se rasvan polttaminen, kiinteytys ja painonlasku olisi se pääasia...
joten... jos jotain fiksumpaa ja ihanaa ihmistä kiinnostaa mua jelppiä niin oisin todella kiitollinen. ja myös kertokaa jos oon väärässä paikassa asiaani kertomassa. Kiitos!
<3 Suski
P.S. niin ja tohon piti vastata että seksihän on parasta jumppaa, se on kyllä tosi.

tai noh, mun pitäisi sitten olla superhyvässä kunnossa kun sitä sais kyllä monta kertaa päivässä. hahaa! :dance: