Fight Club
Perkele nyt hävettää tunnustaa mut varmaa eka leffa mitä oon katsomisen jälkeen pähkäilly ja pähkäilly niin että meinaa itku tulla! (tais pisara tullakin)
Ei sillä, että elokuva olisi sitä katsoessaan ollut tavallista enemmän tunteita herättävä, vaan sen takia koska olen ihan sekaisin mitä mieltä tästä leffasta pitäs olla! Tuntuu että oli liian fiksu elokuva, enkä tajunnu sitä. Toisaalta tuntuu, että tajusin sen ja tuli sellaset fiilikset, että tällainenkö oli tämä monien jopa 90-luvun parhaaksi hehkutettu elokuva.
Leffa tuntuu lähes täydelliseltä (liian täydelliseltä), mutta silti jätti minut jotenkin ulkopuolelle. (ulkopuolelle ei ole välttämättä osuva ilmaisu, en keksi vaan mitään muutakaan) Ehkä joskus vielä katson tämän uudestaan, sitten ehkä tajuan tajusinko vai enkö tajunnut.
Mitä tälle voisi arvosanaksi antaa? Tekisi mieli antaa perus :3: tähteä, mutta jätän suoraan arvostelematta, koska....... no en tiiä sitäkää perskule! :D
edit. pakko lisätä tähän et jäi nyt kätee täst leffast sellane fiilis, mitä ei koskaa oo jääny leffan jälkee, varmaan tää poikkeaa kaikista muista mitä oon nähny jollain tavalla, jos joku on kattonu tän tai tulee kattomaa, haluisin kuulla ajatuksia.