Nyt on tullut katotutta kyllä niin helvetin kovia leffoja, että pakko laittaa ihan ylös:
Captain America: Civil War 5/5
Aivan helvetin timanttia alusta loppuun. Alkaa nämä supersankari leffat olla aika äärimmilleen viritettyjä. Hankala on kohta enää parantaa.
Ant-Man 5/5
En meinannut uskaltaa kattoa tätä, mutta koska Ant-Man oli Civil Warissa niin hyvä, kävin tämän ostamassa, enkä perkele pettynyt. Helvetin hyvä, hauska ja toimiva leffa!
Central Intelligence 6/5
Aivan överi hauska leffa. Nauroin niin perkeleesti, että akka meinas ottaa eron, koira pelkäsi ja naapurin mummo tuli kysymään onko kaikki ok. Toivottavasti saa jatkoa. Sen verran hyvä elokuva oli, että katsoin toisen kerran putkeen noin 10 minuutin rauhottumisen jälkeen.
Get Hard 5/5
Jos elokuvassa on Will Ferrell ja Kevin Hart, ei se voi olla huono. Eikä ollutkaan. Tämä on katsottu jo kolme kertaa, ja joka kerta on yhtä hauskaa.
The Accountant 5/5
Ensimmäistä kertaa annoin akan valita leffan. Aina se valikoi paskoja, mutta nyt nähtiin että kyllä se aurinko risukasaankin paistaa! Varmastin Benin paras leffa ikinä ja viime vuoden parhaita leffoja todella helposti!
We Are The Millers 5/5
Tätä olin koittanut vältellä, mutta pakon edestä sen jouduin katsomaan ja joka päivä sen jälkeen olen Allahia kiittänyt, että tämän jouduin katsomaan! Jotenkin olin siinä uskossa että tämä olisi täyttä ripulipaskaa joka on lillunut pöntössä 3-4 päivää, ilman että pöttöä on vedetty. Kuinka väärässä olinkaan.
Lentokone kohtaus jossa tyttö kertoo ottavansa vain anaaliin, oli todella hulvaton kohtaus