Nyt pakko kysyä, kun jossain kerrankin pystyy, eli: onko kukaan huomannut, että energiajuomat olisivat nykyisin jotenkin laimeampia? Itse muistelisin, että ennen Red Bull ja Battery(eli ne vanhimmat suomessa olleet merkit) olisivat olleet paljon vahvemmasti maustettuja, kuin nyt. Battery tuntuu lähinnä vitsiltä siihen verrattuna mitä se ensimmäisinä vuosina oli. Onko tämä vain minun päässäni vai onko kukaan moista huomannut?? järkeilin asian niin, että energiajuomien yleistyessä olisi suomeen tullut joitakin säännöksiä, joiden mukaan energiajuomissa olevia aineita olisi pitänyt vähentää.(onhan esim. Suomessa myytävä coca-cola tai vaikkapa Mountain Dew ihan eri makuista, kuin se mitä amerikasta saa). Lisäksi ajattelin, että ehkäpä tästä syystä Lidlin hopeisessa puolen litran pullossa ollut energiajuoma poistettiin kaupoista.(se nimittäin mielestäni oli ainut joka enää lopuksi maistui tarpeeksi "vahvalta") Muistelisin että myöskin ED olisi sen alkutaipaleella maistunut vahvemmalta, muut merkit ovat sitten niin uusia etten tämmöistä ole huomannut. menee hermo, kun ei ole varma että onko tämä vain pääni sisällä, mutta jumalattoman kauan olen ainakin tätä ajatellut vaikken paljoa edes energiajuomia juo :D