Saa toki kiinni, mutta kumpihan mahtaa olla helpompaa ja siistimpää? 100-0 konsolille käyttö ja tunnelma. Kuka pitää edes olohuoneessa jotain tietokonetta? Mutta toki pc:llä on puolensa online räiskinnöissä, mutta muuten aika hiljaista on monitorilla. Itsellä olisi 30 tuumainen näyttö, mutta ei ole pahemmin napannut pelejä laittaa Macciin. Bootcampin kautta saisi kaikki pelit.
No, mulla ei se kuvan koko ole niin olennainen, boxi ja pleikkari on kytketty vaivaiseen 40" LCD töllöön, tietokoneella 22" LCD monitori. Katseluetäisyys luonnollisesti tietokoneella huomattavasti lyhyempi, joten fiilis on sen suhteen about sama molemmilla.
En mäkään PC:tä tykkiin kytkisi, siksi siinä olikin se ;) merkki. Kunhan vaan heitin, että sekin on mahdollista.
Mä olen ihan samaa mieltä, että konsoli on helpompi ja sopii loistavasti ihmisille, jotka haluavat pelata mahdollisimman helpolla tavalla. Sillä (nyt tulee iso myönnytys ;) ), kyllähän se PC pelaaminen säätöä vaatii. Jos siis haluaa pelata uusimpia pelejä about maksimi grafiikoilla. Laitevaatimukset kasvavat ihan järjetöntä vauhtia, joten jos enemmän pelailee niin konetta joutuu säännöllisin väliajoin päivittämään (ainakin kerran vuoteen pääsee jonkun palikan vaihtamaan). Tokihan ne uudet pelit sitten näyttääkin ihan helvetin hyvältä, mutta kuten sanottua, vaativat vähän panostamista. Tosin, mikäpä olisi sellainen harrastus, jossa ei joutuisi mitään uhraamaan...
Toinen ärsyttävä piirre on se, että pelit julkaistaan nykyään lähes poikkeuksetta raakileina, joten erinäisiä päivityksiä tippuu sitten tasaiseen tahtiin. Tosin, tuo ei ole enää pelkkä PC pelien ongelma vaan valitettavasti sama trendi on tullut myös konsolipeleihin. Konsoleilla toki päivitys on helpompaa, kun ei tarvitse itse sitä päivitystä asentaa (ei toki tarvitse kaikissa PC peleissäkään, mutta suurimmassa osassa kyllä).
Tulipahan off topiccia taas kerrakseen, pahoittelut siitä.