Fallout 4 (Huom! Kaikki spoilerit aina spoilertageihin!)

Viestiketju osiossa 'Pelit ja konsolit' , aloittaja TML, 2.6.2015.

1. Tigre

Tigre VIP

Ikä:
    28
    Sukupuoli:
    Mies
    Mulla tuli kaikki lisäosat mukana kun ostin tän pelin. Tuo Far Harbor kyllä kiinnostaa nähdä.(y)

Luni tykkää tästä.
  2. Tigre

Tigre VIP

Ikä:
    28
    Sukupuoli:
    Mies
    Hitto että oli siistiä kun löysin vault 88 eli sen maanalaisen settlementin. Siis ei helevetti miten paljon siellä oli tavaraa. Keräsin kaikki itelleni ja näytti että painoa on jotain "repussa" 1500/320:LOL:, mut onneksi mulla oli se perksi millä sai repussa olevat jumalattomat junkit siirrettyä fast travelilla toiseen settlementiin, johon teen nyt saatananmoista linnaketta. Albernaty farmia suosittelen niille ketkä ei oo hoksanut et miten korkeen rakennelman sinne saa tehtyä. Siis jotain ihan järjetöntä korkeutta saa rakennettua sinne. Vaikka oon tajunnut että ei noihin settlementeihin oikein hyökkäillä mistä miinusta pelille, mutta tosi siistiä tunnelman rakentamisesta on IMO tehdä noita isoja linnakkeita valotauluineen.(y)

Luni tykkää tästä.
  3. Tigre

Tigre VIP

Ikä:
    28
    Sukupuoli:
    Mies
    Mun oma tekele Sanctuaryssa .:) On keskeneräinen vielä.
    PART_1557839745617.jpg

Komeat on näkymät Sanctuaryssakin.
    PART_1557839881792.jpg

Luni tykkää tästä.
  4. Tigre

Tigre VIP

Ikä:
    28
    Sukupuoli:
    Mies
    Nyt hajos koko paska. Peli vetää joka kerta kun sen käynnistää niin ihan tilttiin ja tulee vaan musta ruutu, varmaan 20 kertaa koittanut käynnistää, niin ei pelaa. Peli on rikki! Voi vittu! Mut ei tää loppujen lopuksi mitenkään äärimmäisesti harmita kun oon aiemmin pelannut kaks kertaa pääjuonen läpi, mut olishan se ollut kiva nähdä ne lisäosat. Pelin hajoaminen ei voi johtua mistään naarmusta levyllä, kun tää ei edes ole mulla levyllä, niin käsittämätöntä et tuolleen peli vaan hajoaa. Onneksi onhan noita pelejä, et tässä alan miettii mitä seuraavaksi alan pelata.

Jaa tämä sivu