Oon nyt päässyt taas treenaamaan jonkun aikaa muutaman vuoden tauon jälkeen aika säännöllisesti.. Palasin tännekin :) Punttimimmit-osio on näemmä lopetettu..
Kehitystä on...
Noniin.
Tämmösiä Spedejähän, jotka kirjoittavat näin paljon paskaa ei tänne pitäisi päästää...
Mutta niille jotka ovat tulevaisuudessa hakemassa Sukkiin tai lälläriksi niin...
Oikea olkapää vihlasee aina välillä kun nostaa kättä. Jostain etupuolelta kipu tuntuu. Pystypunnerruksessa ei tuota kipua ole, mutta penkkipunnerrun käsipainoilla, ranskalainen...
Restomod-projektiharrastus jatkuu, tällä kertaa kohteena oli 1989 Puch Brigadier, tässä ostopaikassa eli paikallisessa panttilainaamossa:
Vein Reynolds 531 rungon...
Osaakos joku muuten suositella hyviä juoksukenkiä (jotka tällä hetkellä olis lähinnä kävelyyn/hölkkäilyyn, myöhemmin sitten juoksua kun kunto antaa periksi), kun jalka on...
Nyt on minullakin todennäköinen välilevytyrä diagnosoitu fyssarin toimesta ja kun oirehistoriaa miettii, niin melko varmasti onkin sitä. Kyllähän sitä toivoi, että...
Olen 31-vuotias mies, joka on salitreeniä ja muuta liikuntaa harrastanut vajaa 10v. Terveyden kanssa on ollut ongelmia useita vuosia, lähinnä jatkuvaa väsymystä, johon ei ole...
Kilon pötkö meetvurstia. Ehdoton retkieväs; vaelluksella kuluu energiaa ja suoloja, joita saa lihaisasta pötköstä takaisin. Rasvaakaan ei mielestäni tarvitse pelätä, kun kyse on noin rankasta suorituksesta. Olen valloittanut Haltin joskus 80-luvulla meetvurstin, sissimuonien ja rymdin voimin. Viimeistä en kuitenkaan suosittele.
Komppaan Go-Divaa, metwurstia kehiin! Se on sitäpaitsi lähestulkoon ainut leivänpäällyste, joka säilyy retkiolosuhteissa.
Legendaarista Rymdiä en ole itse koskaan maistanut, mutta vanhempani ovat kertoneet siitä lukuisia "hekumallisia" tarinoita :D Mutta kylläpä Ekströmsin marjakeitotkin melkoisia esanssipommeja ainakin aikoinaan olivat...