Minttusuklaat sun muut kaikki maistelleena voin sanoa, että Modo Athleticsin herasetit ovat olleet ehdottomasti parhaan makuisia. Kaikki maut joita olen maistanut ovat olleet linnunmaitoa. Suosi suomalaista -klishee tähän loppuun vielä...
Kokeilin kerran huvikseni sekoittaa FAST:n suklaan- ja mansikanmakuista heraa keskenään, ja maku oli erittäin miellyttävä! Tulee mieleen ihan Valion mansikkaeskimo.
Ite oon kokeillu myös samaa ja hyvää oli. :kippis1: Myös Fastin vanilijan makunen hera sekotettuna mansikan makuseen tai suklaan makuseen on hyvää. Ja jos ihan vaan yhtä niin suosin ainakin tällä hetkellä Fastin Hera80 vanilijaa. Nam.
Paras suklaan makuinen hera, mitä eteen on tähän mennessä tullut. Tosin en ole kuin kymmenisen vaihtoehtoa käynyt läpi, tosin en taida olla yksin mielipiteeni kanssa, koska kyljessä lukee kissankokoisin kirjaimin "award winning taste". Mutta hiukan liian kallista toi pakkaa olemaan.
Ite oon kokeillu myös samaa ja hyvää oli. :kippis1: Myös Fastin vanilijan makunen hera sekotettuna mansikan makuseen tai suklaan makuseen on hyvää. Ja jos ihan vaan yhtä niin suosin ainakin tällä hetkellä Fastin Hera80 vanilijaa. Nam.