Oletteko muut huomanneet, että kreatiini laittaisi vatsan "ruikulille"? Itse olen nyt syönyt Fastin kreatiinia reilut 3 kk putkeen (2 reilua teelusikallista/vrk) ja viimeisen...
Terve taas! Pitkästä aikaa aloittelen taas punttihommia ja paras suklaanmakuinen palautusjuoma haussa. Ehdoton suosikkini Optimum Nutrition After Max on näköjään lopetettu, eli...
Tälläistä juttua lueskelin liiasta proteiinista
Sivu on tottakai erittäin subjektiiviselta taholta (veget)
Pääpointti: jengi vetää liikaa proteiinia joka aiheuttaa jos...
Mitä vitamiineja ja mineraaleja ja millaisia ihmiset täällä käyttää? Entäs kun jossain tietyssä valmisteessa on luvattu tietty määrä jotain vitamiinia tai mineraalia ( esim...
Mitä ketoosi tarkoittaa ja mitä kehossa tapahtuu?
Ketoosi on tila, jossa keho käyttää rasvaa energianlähteenä hiilihydraattien sijaan. Se voi tehostaa rasvanpolttoa, mutta ei...
Haku "ruokahaasteet", ei tuottanut järkeviä tuloksia...
Ruokahaasteissa on oikeastaan kaksi tavoitetta, syödä nopeasti tai syödä paljon sekä tietenkin näiden yhdistäminen...
Mikäs tänä päivänä on keihäänkärkenä makupuolella? Pitkään aikaan ei ole tullut pulvereita osteltua mutta nyt olis fiivis jotain protskujauhua välipalajuotavaks ostaa. Tullut...
Fenno Sportin edustaja Lasse Venho on kieltänyt Nutriplus tuotteista puhumisen Pakkotoistolla, koska Pakkotoistolla keskustellaan asioista niiden oikeilla nimillä. So not, ostakoon ken haluaa, minä en ostaisi.
Mitenköhän on lakiteknisesti tämä homma? Voiko joku yksittänen henkilö laillisesti kieltää puhumasta jostain tuotteesta(olkoonkin hänen maahantuomaa tavaraa)? En nyt tarkoita, että olisi välttämätöntä puhua noista tuotteista (eikä varmaan suotavaakaan pakkiksen oman kaupan suhteen). Kiinnostaa vaan se, että voiko joku soittaa esim. minulle ja ilmoittaa, että poista kaikki Nokiaa koskevat keskustelut keskustelupalstalta tai muuten..
Ei meidän ole pakko noudattaa Lassen päätöstä. On vain kiva sanoa se, tiedätte ainakin miten kaksinaismoralistista meno on. Saa täällä keskustella jatkossa Nutriplus tuotteista, mutta muistutan aina kuitenkin Lassen toivomuksesta.
Jenkkiforumeilla joissa yleensä haukutaan Muscletechiä oikein olan takaa on ilmeisesti joskus ollut jotain kärhämää ko. merkin kanssa. Eli MT on halunnut kieltää keskustelun tuotteistaan ja uhannut syytteillä, mutta ei ilmeisesti ole onnistunut.
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen.
Luulisin että tuo heran kanssa hifistely riippuu kahdesta asiasta: oman kehityksen vaiheesta ja vaihtelunhalusta. Muistaakseni Tomi sanoi jossain että jos treenannut pitkään, osaa hommat ja haluaa kehitykselleen sen viimeisen niitin, niin silloin kalliiseen proteiiniin investoiminen on perusteltua. Mitään räjähtävää lihaskasvua ei kalliimpi (ja laadukkaampi) hera kuitenkaan saa aikaan.
Toinen hyvä syy on tuo Miken mainitsema, eli jos maustamattoman halpaheran maku alkaa tympiä, niin voi kokeilla jotain kalliimpaa maustettua. Varsinkin jos on rahaa.
Originally posted by Nitsku
Toinen hyvä syy on tuo Miken mainitsema, eli jos maustamattoman halpaheran maku alkaa tympiä, niin voi kokeilla jotain kalliimpaa maustettua. Varsinkin jos on rahaa.
Tai voi kokeilla kalliimpaa maustamatonta, varsinkin palautumisjuomassa tykkään itse maustamattomasta. Tällä hetkellä kokeilussa maustamaton Evolution Cross90. Esimerkiksi Fastin lippulaivaprotskua Whey+:aa ei saa muuna kuin maustamattomana.
Originally posted by Force Tai voi kokeilla kalliimpaa maustamatonta, varsinkin palautumisjuomassa tykkään itse maustamattomasta. Tällä hetkellä kokeilussa maustamaton Evolution Cross90. Esimerkiksi Fastin lippulaivaprotskua Whey+:aa ei saa muuna kuin maustamattomana.
Ihan mainioltahan tuo vaikuttaa. Maustamaton ei tosiaakaan maistu juuri millekkään, tosin nyt on flunssa päällä joten mikään ei oikein maistu millekkään :D . Hieman vaahtoaa niinkuin heraisolaatit yleensäkkin, ei haittaa käyttöä.
Originally posted by X-man Tuossa jokin aikaa sitten lukemastani kirjasta sai sellaista kuvaa, että ehdottomasti parasta heraa on CFM suodatusmenetelmällä valmistettu hera-isolaatti. Etuna ionisuodatettuun hera-isolaattiin oli se ettei CFM menetelmä säilyttää proteiinin denaturoimattomana.
Tästä voikin vetää sellaisen johtopäätöksen, että kannattaa syödä esim. jauheliha raakana. Lämpötiladenaturointi paistinpannussa saa aikaan sen, että ruoansulatusentsyymit eivät tunnista proteiineja niiden tertiäärirakenteen perusteella, eivätkä näin ollen pysty pilkkomaan polypeptidiketjua aminohapoiksi. Näin ollen suurin osa syömästäsi proteiinista jää hyödyntämättä. Suosittelen siis sinua, optimaalisen tuloksen saamiseksi, hylkäämään tavallisen ruoan ja sen sijaan käyttämään CFM -suodatettua laatuheraa. Jos kuitenkin haluat syödä myös tavallista ruokaa, nauti 'raaka-aineet' raaka-aineina äläkä missään tapauksessa valmista kananrintaa uunissa -salmonella on paljon pienempi haitta siihen verrattuna, että joutuisit syömään denaturoitua proteiinia :thumbs:
Mutta siis vakavasti puhuen: kaikkea tuubaa ei kannata uskoa, tavallisella heralla pärjäilee mainiosti mikäli maistuu. Mutta kuten Mike sanoi, maustakin kannattaa joskus maksaa. Omasta mielestäni suklaa/kaakao -mausteet toimii heroissa yleensä hyvin.
Suomessa on aikalailla semmoisia juntteja, jotka huutavat pellon keskeltä lapio kourassa "PERKELE, EI SEN HERAN TARTTE HYVÄLLE MAISTUA, MITÄ PASKEMPAA SEN PAREMPI, ROTEIINIA SE ON STNA!".
Ja tuohan ei liity mitenkään minun kommentteihini heracles herasta?
Originally posted by Juha1 Suomessa on aikalailla semmoisia juntteja, jotka huutavat pellon keskeltä lapio kourassa "PERKELE, EI SEN HERAN TARTTE HYVÄLLE MAISTUA, MITÄ PASKEMPAA SEN PAREMPI, ROTEIINIA SE ON STNA!".
Ja tuohan ei liity mitenkään minun kommentteihini heracles herasta?
Originally posted by Mike Fenno Sportin edustaja Lasse Venho on kieltänyt Nutriplus tuotteista puhumisen Pakkotoistolla, koska Pakkotoistolla keskustellaan asioista niiden oikeilla nimillä. So not, ostakoon ken haluaa, minä en ostaisi.
Nyt rupes tuo Nutriplus kiusaamaan mieltä
Onko sen aminohappokoostumuksessa jotain vikaa? Mikset Mike ostaisi ?
Ihan hyvää se kyllä on, ainakin hintaansa nähden. :4:
En tosin yleensä käytä jauhoja kuin palautusjuomassa, niin ei ehi kyllästyy noihin "opiskelijaheroihin".
Tuo kommentti voi muuten vaikuttaa joidenkin forumilaisten ostokäyttäytymiseen, koska olet saavuttanut ylläpitämällä ja neuvomalla arvostusta ja sanaasi luotetaan niin kirjoititko tahallisesti tuon kommentin niinkuin piiloantimainontana.:haart:
Originally posted by Kusimato Tuo kommentti voi muuten vaikuttaa joidenkin forumilaisten ostokäyttäytymiseen, koska olet saavuttanut ylläpitämällä ja neuvomalla arvostusta ja sanaasi luotetaan niin kirjoititko tahallisesti tuon kommentin niinkuin piiloantimainontana.:haart: