Henkkaa75 Liittynyt 21.7.2010 Viestejä 85 3.8.2010 #1 Elikäs mitäs muita hyviä protskun lähteitä olis kun raejuusto ja maitorahka? Miten muuten maustatte maitorahkan, ainakin toi lidlin maitorahka on pahaa vaikkakin edullisinta...
Elikäs mitäs muita hyviä protskun lähteitä olis kun raejuusto ja maitorahka? Miten muuten maustatte maitorahkan, ainakin toi lidlin maitorahka on pahaa vaikkakin edullisinta...
Vitamiini Liittynyt 21.2.2005 Viestejä 10 966 3.8.2010 #2 Laita googleen sanat "proteiinin lähde" tai "proteiininlähteitä" tai vaihtoehtoisesti vielä "proteiininlähteet". Näitä tredejä on jo "muutama".:D
Laita googleen sanat "proteiinin lähde" tai "proteiininlähteitä" tai vaihtoehtoisesti vielä "proteiininlähteet". Näitä tredejä on jo "muutama".:D
NewCreation Liittynyt 19.2.2010 Viestejä 19 3.8.2010 #3 Henkkaa75 sanoi: Elikäs mitäs muita hyviä protskun lähteitä olis kun raejuusto ja maitorahka? Miten muuten maustatte maitorahkan, ainakin toi lidlin maitorahka on pahaa vaikkakin edullisinta... Click to expand... se on mun mielestä parempaa ku Mikään muu rahka, ja vielä halpaa
Henkkaa75 sanoi: Elikäs mitäs muita hyviä protskun lähteitä olis kun raejuusto ja maitorahka? Miten muuten maustatte maitorahkan, ainakin toi lidlin maitorahka on pahaa vaikkakin edullisinta... Click to expand... se on mun mielestä parempaa ku Mikään muu rahka, ja vielä halpaa
Henkkaa75 Liittynyt 21.7.2010 Viestejä 85 3.8.2010 #4 Löyty tuolta 7v vanhasta ketjusta mielenkiintoinen mössö...nimittäin soijarouhe missä on jopa 38% proteiinia! Toihan on se mitä yks siskokin käyttää vegaanina jauhelihan asemesta. Mitäs mieltä tosta? Siihen löytyy reseptejäkin netistä paljon..
Löyty tuolta 7v vanhasta ketjusta mielenkiintoinen mössö...nimittäin soijarouhe missä on jopa 38% proteiinia! Toihan on se mitä yks siskokin käyttää vegaanina jauhelihan asemesta. Mitäs mieltä tosta? Siihen löytyy reseptejäkin netistä paljon..
laiheliini Liittynyt 25.2.2009 Viestejä 12 3.8.2010 #5 Mun soijarouhepussissa lukee kyllä että 100 grammassa/52 g proteiinii
ddp89 Liittynyt 17.9.2009 Viestejä 61 3.8.2010 #6 liha, kala, kananmuna, soija,. onhan noita. paras on että käytät hakua, luet netistä tai kuljet ympäri kauppaa ja luet tuoteselosteet
liha, kala, kananmuna, soija,. onhan noita. paras on että käytät hakua, luet netistä tai kuljet ympäri kauppaa ja luet tuoteselosteet