MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥
Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.
Neljä ottelua kuninkuusluokassa ja mies on tällä hetkellä suurin tähti mitä ufc on kenties koskaan todistanut. Nousukiito on ollut käsittämättömän jyrkkä ja nyt Poirier voiton...
Eiköhän nyt ole jo sopiva aika avata ihan oma ketju Suomi-vaparin puoliviralliselle showmiehelle. Makwanissa on ainesta taistelijana ja miehellä riittää seikkailuja.
Kokeilu...
Max Hynninen on saanut luotua hyvää hypeä tapahtumiin, seuraavana vuorossa Ice Cage 4, järjestetään Helsingin jäähallissa 3. toukokuuta 2025 joka on loppuunmyyty.
Instagram...
Onko jeesiä miten johonkin streamiin pääsis? Nordean kortteja ei ota vastaan, toi Wildz on ainakin itsellä niin jumissa etten pääse sinnekään. Tuo yksi ilmainen tubestreami keskeytettiin myös
Onko jeesiä miten johonkin streamiin pääsis? Nordean kortteja ei ota vastaan, toi Wildz on ainakin itsellä niin jumissa etten pääse sinnekään. Tuo yksi ilmainen tubestreami keskeytettiin myös
Mites modet tämä kun ufc ketjuissa ei saa linkata ulkopuolisia streamejä?
Minun mielestäni niissä se on ok, mutta suomi vaparissa toivon että rahat menee oikealle organisaatiolle
Ice cage sivu aivan jumissa. Olisin maksanu mutta kun eivät päästä maksamaan. En mainosta, mutta katon (heikkolaatuista) striimiä muualta. Jotain vedonlyöntitoimistojen striimejä mitä jakavat, että jotain kait niistäkin menee järjestäjälle?
Mites modet tämä kun ufc ketjuissa ei saa linkata ulkopuolisia streamejä?
Minun mielestäni niissä se on ok, mutta suomi vaparissa toivon että rahat menee oikealle organisaatiolle
Mieluusti olisin maksanut jos olisin voinut. Niin legitti stream kyseessä, että pankistakin tuli erikseen viesti jossa piti vahvistaa toimeksianto. No, ei tosin siltikään toiminut.
Striimi on sama kuin maksullinen kuulemma. Ja koska onnistui tuon ilmaisen lopulta saamaan pyörimään, niin luojan kiitos ei euroakaan tarvinnut sijoittaa.
Itse en ainakaan tykkää kaikille jakaa vapaaehtoisesti kaikenlaisia tietojani. Toki jos se joillekin on fine niin siitä vaan. Ei ne tililtä mitään velota kuitenkaan.
Lisätään vielä se että mielelläni maksan striimistä sen 15e. Ei näitä suomalaisia kamppailutapahtumia ihan liiaksi kuitenkaan ole.