- ViestejÀ
- 740
Katoin kelaamalla livehetkeen... ei jeesus. Nolo.
Jos tilaat temusta pressin>>
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoin kelaamalla livehetkeen... ei jeesus. Nolo.
Siihen asti kunnes aukaisi suunsa? :DOutoo kyllÀ, stagala antaa ihan kohtuu fiksun kuvan.
edit. siis tÀhÀn saakka..
"Eiks noi homolÀpÀt oo vÀhÀ vÀsyneitÀ juttuja"No mitÀ siellÀ nyt sitten lausutaan jos kerran on kuraa?
Tuossa pressivideo. Itse en ajatellut kÀyttÀÀ kahta ja puolta tuntia elÀmÀstÀni sen katsomiseen. Itse ottelutapahtuman kyllÀ aion katsoa ja maksaa, koska siellÀ on tasokkaita ja minua kiinnostavia urheilijoita suorittamassa.
View: https://www.youtube.com/watch?v=ecN3McXYhwM
Ihanat hymyt jÀtkillÀ kun katsovat toisiaanMÀ katselin vÀhÀ sieltÀ tÀÀltÀ lÀpi tuon, pitÀÀ antaa tÀydet pointsit Theolle ja Makwanille tossa, niillÀ oli hyvÀ asenne ja mukavat jutut keskenÀÀn ja vaikka oon Theoo arvostellut niin tÀssÀ oli hyvÀ meininki nyt. Ja Maxille rispektii ettei oo antanut median ja somen luoman paineen vaikuttaa mitenkÀÀn. Ja Maku myös ollu jÀmpti eikÀ oo lÀhtenyt lipsumaan lausunnoissaan, ei tuolla nyt eikÀ median kanssa
Tuntui olevan liian vaikea tehtÀvÀ tuokin osalle porukkaaJoo, tuli mieleen joku ala-asteen vÀlitunti riita. Maxilta tyhmiÀ kysymyksiÀ "mitÀ tulee mielee sanasta"![]()

Aresh sai 4 vuotta kilpailukieltoa.
![]()
Samoilla linjoilla, todella yksinkertaisia lampaita suurin osa ottelijoista lÀhtiessÀÀn porukalla Stagalaa vastaan ja Makwanin puolelle. Ei nuo tahvot edes nÀe sitÀ ironiaa tuossa Makwanin tausta huomioiden. Kaiken huippu oli, ettÀ se turvamies ja jopa Max lÀhtivÀt vÀhÀn Stagalaa vastaan. Ja turha lÀssyttÀÀ, ettÀ tuo asetelma oli jotenkin tarkkaan ennalta sovittu. Ihan perus koulukiusaamista se oli. Theolle ja Leksalle tÀstÀ toki puhtaat paperit.![]()
Kommentti: Ice Cage jÀrjesti hÀpeÀllisen nÀytöksen
Syyskuun ottelutapahtumaa ennakoiva pressitilaisuus oli karmeaa katsottavaa, kirjoittaa Vinski Virtanen.www.iltalehti.fi
NÀÀ lehtijutut, tÀÀ ei ainoa, varmaan vaa lisÀÀ taoahtuman suosiota.
Hiukan kyllÀ ristiriitaista ettÀ moni ottelija tuntui olevan makwanin puolella.
Joko ovat yksinkertaisia tai sit ryhmÀpaine tekee sen, eli tietynlaisia lampaita.
Varmaan molempia.
Toki muutama ottelija ei lÀhtenyt tohon.
Stagalaa paheksuttiin sanomisistaan, makullahan noi menee paljon pahemmaksi.
Luulen muuten ettÀ viikon pÀÀstÀ alkaa tulla enemmÀn juttua liittyen makuun, sit eI enÀÀ pelkoa matsin peruuntumisesta.
Immu vaikkapa antoi ymmÀrtÀÀ ettÀ jÀÀvuoren huippu, mutta ollut hiljaa asiasta. Ei halua ettÀ tapahtuma menee vituiksi.