Mutta jos on taitotaso ihan eri leveilillä niin et sä pysty lähtee niin että no annanpas paremman tehdä aluksi töitä ja väsyttää itsensä ja mä tässä vaan passailen ja otan vähä varmanpäälle. Kai nyt ymmärrät että tää kyllin parempi lukottaa tai kuristaa sut, kiipeää päälle ja rummuttaa naamaan tai mitä vaan. Theon ainut mahdollisuus olis ollu tos alussa tosiaankin olla se parempi pystymies tai osua onnekkaasti mutta näkeehän tuostakin lyhyesti että vaparin pystyssä Maku on parempi, ei tossa ollu mitenkään alkamassa Theon dominoiva pysty, vaikka olis pystyssäkin jatkettu. Ja ei tossa menny Theo mitenkään omaan liikkeeseensä. Maku löi itse ja käänsi siitä jalkoihin ja Theo ei siinä pysynyt mukana, niinkuin ei olisi pysynyt matossa mitenkään muutenkaan Makun kyydissä. Ihan vaan taito otella sekä lajivoima niin paljon parempi. Musertava tappio toi oli, niinku olis aikuinen lapsen laittanut nippuun. Theon kaikkien herjaavien ylimielisten juttujen jälkeen oikeinkin opettavainen lopputulos. Toi ei recordissa ole hyvä. Vähänkin kun olisi pystynyt tarjota vastusta niin olis ollu hyvä recordiin tappionakin.
Edit
Ne kaikki joita UFC ssä Maku kohdannut on ollut silleen tasavertaisia että ne voinut passailla ja etsiä sitä omaa paikkaa. Ei Theo olis niiden kenenkään kyydissä pysynyt. Nythän olisi makoisan ottaa se Flores Theolle. Kun siitäkin pilkkasi ja nälvi. Vois olla hyvä kokeilla ja ehkä realistinen kohtaaminen. Mä kyllä siinäkin pitäisi isona mahdollisuutena että Flores voittaisi. Mutta se vois olla ihan myyvä kiinnostava skenaario seuraavaksi matsiksi.