Itse olen muuttanut aamureeniprotokollaa aikaisemmasta. Ennen herätys 6:00 ja siitä suoraan salille, jolloin reeni alkoi 6:15. Nykyisin (koska sali aukeaa vasta 7:00) syön pienen puuron ja kahvin 6:00, buusteri 6:40 ja sitten salille 7:00. Reeni kulkee paljon paremmin ja vähemmän aikaa tarvitsee lämmittelyihin, kun on kroppa heräillyt sen 1h ennen reeniä.
Itse vähän vaihtelen tuota aamureenin intensiteettiä. Toisinaan kun pitää töihin päästä 8:30 paltsuun, niin reeni kestää sen max 1h lämmittelyineen, jolloin pitää vähän sarjatauoista niistää. Sitten taas toisinaan voi kaikessa rauhassa reenata ja rullailla 1:30h. Tällöin ehtii tekemään muutaman ekstraliikkeen tai palauttelemaan huolella.
Vuosien aamureenikokemuksella pitänee ääneen todeta että kun illalla syö oikeasti hyvin ja menee ajoissa nukkumaan niin että saa sen 8h unta, niin kyllä reenikin on ihan eri tasolla.
Lopuksi pakko todeta että pystyn reenaamaan saman reenin kovemmilla painoilla iltapäivällä vaikka pitkään olen aamureeniä "reenannut". Toisaalta kun aamureenissä tulokset paranee, niin ne heijastuvat suoraan sinne iltapäiväreeniin, vaikka vain harvoin kävisi niillä "isommilla omilla maksimeilla" tekemässä.