Tuossa kun tuota Miken massamonsteri avataria kattelin niin ajattelin että voisko
pakkiksen pomo laittaa kuvia vuosien varrelta vaikka tähän treadiin tai tuonne galleriaan...
Jo täysin legendaksi noussut Hulkki kävi kuvauksissa ja tässä saldoa. Kovaa vauhtia mies etenee lavaa kohti ja kaikki fanittamaan sitten Turkuun ja Lahteen. Hulkki rokkaa...
Olisiko aika jo pistää ketjua tästä tulevaisuuden nimestäkin.
Jooel Vatanen on tämä nuori ja todella sympaattinen kaveri joka aikoo kisata kehonrakennuksen raskaassa sarjassa...
Kävin Bull Farmilla kuvaamassa Jaria joka valmistelee itseään kisaan. Vaikka mies oli tyhjä, niin voimaa ja lihaa oli kuten nimikin antaa ymmärtää. Aina niin leppoisa Bull kun...
Pitää nyt Pekallekin avata oma ketju, kun Body-lehdessä oli juttuakin. http://www.bodylehti.fi/?cid=6392 Kovassa kunnossa oleva tulevaisuuden lupaus, jonka ensimmäiset kisat...
Sen verran pieni määrä on naiskisaajille osoitettuja ketjuja, että ketään tuskin haittaa, jos määrää kasvatetaan yhdellä kappaleella.
Juurikaan ei tule Suomen puolen skeneä...
http://www.chadnicholls.net/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?;act=ST;f=15;t=3832;
Kuvia Ronniesta ennen 2003 Mr.Olympiaa järkyttävässä
kunnossa!!! Yeaaaah buddy:worship:
Jartsa vaikuttaa kyllä harvinaisen fiksulta kaverilta tässä skeneen Yu-taustaisena oppinut katsomaan kropan toimintaa vähän laajemmallakin perspektiivillä?
Olipas Tafferin tekemä video hyvä ja siitä suuri kunnia Jarille. Miehellä on sopivasti huuomoria, rauhallisuutta ja taitoa esiintyä. Olisi monille urheilijoille mallia, kuinka panostaa lämmitelyyn ja kropan huoltamiseen (ei ala treenaamaan kuin "jänis ajokoiran yllättämänä") sekä yrittää huomioida kaiken mahdollisen, ettei tulisi loukkaantumisia.
Ja mä sanon, että alkaa olemaan todella vaikeeta keksiä jotain uusia ideoita esim studiokuvissa. Ei ole enää ihan niin itsestäänselvää. Vaikeinta koko hommassa.
eikö vois ottaa vaan tyyliin perusposeja rutiinilla, taltioida vaan hienot kunnot? eikai tuollaisissa kuvissa tarvii sen kummempaa alkaa säätämään, tähän tyyliin:
Ja mä sanon, että alkaa olemaan todella vaikeeta keksiä jotain uusia ideoita esim studiokuvissa. Ei ole enää ihan niin itsestäänselvää. Vaikeinta koko hommassa.
Sellaset kuvaparit ois siistejä, joissa ois ekana joku pose (vaikka rinta sivulta) ilman mitään jännityksiä ja relaxed mahalla. Sen vieressä sitte vastaava pose asianmukaisia lihasryhmiä jännittäen. En tosin tiijä, suostusko kukaan kisaaja tuommoseen :D
öö siis mä tarkoitin ku kisaajat lähellä kisoja tulee kuvauksiin niin voishan niistä ottaa tollasiakin missä näkyy kisakondis studiovaloilla sen kummempia kikkailematta, mä ainakin tykkäisin, siis niinku taiteellisempien lisäks