No vittu mene ihmeessä, teet samalla siitä reissusta videon.Tekis mieli lähtee huoltamaan Jarnoa Koreaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No vittu mene ihmeessä, teet samalla siitä reissusta videon.Tekis mieli lähtee huoltamaan Jarnoa Koreaan.
Teikäläisestä tulis hyvä huoltaja, voisit huoltaa ketä vaan, missä vaan liitossa ilman Kp:n vittuiluja.Tekis mieli lähtee huoltamaan Jarnoa Koreaan.
Joo mutta KP taas sitten rankaisisi kisaajaa jos mä olisin huoltamassa. Eli KP on niin katkera Pakkotoistosta, ettei se sen yli koskaan tule pääsemään. Se ampuu itseään vaikka jalkaan jos osuu muhun, tehnyt monta kertaa jo niin, että oma etunsa kärsii kun yrittää tehdä mun hommasta vaikeempaa.Teikäläisestä tulis hyvä huoltaja, voisit huoltaa ketä vaan, missä vaan liitossa ilman Kp:n vittuiluja.
Kiitoksia!Jarno vetää kyllä hyvin! Tosi mielenkiintoista seurata hieman erilaista urheilijapolkua, kun kilpailee siellä PCA:ssa. Toivottavasti vetää kauden loppuun kunnialla ja kilpailee niin Koreassa, Suomessa kuin MM-kisoissakin.
Suomessa kisaan joka tapauksessa koska kivahan se olisi täälläkin käydä näyttämässä yleisölle kuntoa. Toivottavasti siis porukka tulee paikan päälle seuraamaan tapahtumaa!Tää olis kyllä kova juttu!Tekis mieli lähtee huoltamaan Jarnoa Koreaan.

Kiitos paljon!Oikeasti nyt on hyvää settiä, uusia tuulia tässä kaivataankin eikä niitä iänikuisia suomi bodauksen juntteja ryskäämisineen.

mitä ihmettä noiden housujen kanssa :D tulee ihan mieleen jotkun gay partyt :D :D
Minkä väriset ne on gay partyissa??Ai värikkäät housut tekevät lähes alastomien öljyttyjen miesten keikistelystä gay partya...ei muuten mutta kun pöksyt oli siniset..
Minkä väriset ne on gay partyissa??
Sini-keltaiset.Ai värikkäät housut tekevät lähes alastomien öljyttyjen miesten keikistelystä gay partya...ei muuten mutta kun pöksyt oli siniset..

Todella. Jännä sinänsä että sama yleisö joka katsoo ihaillen miehiä pienemmissä stringeissä vertaa peittävämpiä bokserimallisia housuja gayparty meininkiin. Koska väri housuissa on muu kuin musta. Intredasting.Olmala varmasti arvostaa kun ketjussa puhutaan gay partyista :D
Homoläppähän on pakkiksella ihan perushommaa. Kyllä mä noista sinikeltaisista housuista tykkään. No homo.Todella. Jännä sinänsä että sama yleisö joka katsoo ihaillen miehiä pienemmissä stringeissä vertaa peittävämpiä bokserimallisia housuja gayparty meininkiin. Koska väri housuissa on muu kuin musta. Intredasting.![]()
En mä loukkauksena ottanutkaan. Mä kyllä toivon ettei musta ikinä puhuttaisi jerseyshore yhteyksissä.Joo ei sitä tarvinnut loukkauksena ottaa, rennosti vaan herrat. Kunhan kevensin tunnelmaa. Tuli vaan mieleen jerseyshore tyyppiset jannut rannalla voista housuista :D
En mä loukkauksena ottanutkaan. Mä kyllä toivon ettei musta ikinä puhuttaisi jerseyshore yhteyksissä.![]()

Kiitos!Hieno kunto ja tsemppiä tuleviin koitoksiin!
Housukeskustelu on huvittava. Jos minun pitäisi seisoa lavalla normaalit pikkustringit päällä ja pitäisi kuvitella vielä pahempi tilanne, niin kyllä se ois myös tommoset lateksiset hot pantsit länsinaapurin lipun väreissä.
Ainakaan kun viimeksi tarkistin.