BB Jarno Olmala

Teikäläisestä tulis hyvä huoltaja, voisit huoltaa ketä vaan, missä vaan liitossa ilman Kp:n vittuiluja.
Joo mutta KP taas sitten rankaisisi kisaajaa jos mä olisin huoltamassa. Eli KP on niin katkera Pakkotoistosta, ettei se sen yli koskaan tule pääsemään. Se ampuu itseään vaikka jalkaan jos osuu muhun, tehnyt monta kertaa jo niin, että oma etunsa kärsii kun yrittää tehdä mun hommasta vaikeempaa.

Jarno vetää kyllä hyvin! Tosi mielenkiintoista seurata hieman erilaista urheilijapolkua, kun kilpailee siellä PCA:ssa. Toivottavasti vetää kauden loppuun kunnialla ja kilpailee niin Koreassa, Suomessa kuin MM-kisoissakin.
Kiitoksia!(y) Tää on ollut mielenkiintoista aikaa itellekin ja varmasti paljon hyviä juttuja on tulossa tulevaisuudessakin. Tää valinta PCAn ja IFBBn välillä oli loppujen lopuksi todella helppo.

Toi Bodypower tapahtumana oli aivan mieletön sekä kilpailijana että messuturistina. Kilpailijoille kaikki oli järjestetty viimeisen päälle selkeästi, helpoksi ja stressi vapaaksi. Bäkkärillä pysäyttävintä oli nähdä vierestä Peter Molnar ja Wesley Vissers. Messuillahan sitten pyöri mm. Flex Lewis, Kai Greene, Flex Wheeler, Sadik, Martyn Ford jne...

Korea on tällä hetkellä haave mutta yritetään työstää rahoitusta kuntoon jotta sinne pääsisi lähtemään.:) Suomessa kisaan joka tapauksessa koska kivahan se olisi täälläkin käydä näyttämässä yleisölle kuntoa. Toivottavasti siis porukka tulee paikan päälle seuraamaan tapahtumaa!(y)

Tekis mieli lähtee huoltamaan Jarnoa Koreaan.
Tää olis kyllä kova juttu!:hyper:

Oikeasti nyt on hyvää settiä, uusia tuulia tässä kaivataankin eikä niitä iänikuisia suomi bodauksen juntteja ryskäämisineen.
Kiitos paljon!(y) Mä yritän jättää muille sen junttibodauksen ja ryskäämisen.:LOL:

Bodypowerin kisasta lyhyesti: Kilpailuista tuli nyt ulosmitattua ihan maksimi ja parempaan ei vaan eväät tällä kertaa riittänyt. Kärki tuolla oli todella kova. Kisan jälkeen oli mukava saada tuomareilta palaute suoraan että mitä parannettavaa jäi ja mikä oli hyvää. 20 ukon joukosta kuitenkin ykkösvertailuun ja loppusija 7. Kisapituudeksi muuten mitattiin 177cm ja risat eli sen vajaa 2cm oli ukko mennyt kasaan kultsalta. Kisapaino huiteli noin 85kg hujakoilla kun kultsalla se oli 82,6kg. Alle 1,5v offin tulokseksi siis ihan kiva.:)

Joo ei sitä tarvinnut loukkauksena ottaa, rennosti vaan herrat. Kunhan kevensin tunnelmaa. Tuli vaan mieleen jerseyshore tyyppiset jannut rannalla voista housuista :D

Hieno kunto ja tsemppiä tuleviin koitoksiin!

Housukeskustelu on huvittava. Jos minun pitäisi seisoa lavalla normaalit pikkustringit päällä ja pitäisi kuvitella vielä pahempi tilanne, niin kyllä se ois myös tommoset lateksiset hot pantsit länsinaapurin lipun väreissä.

Hieno kunto ja tsemppiä tuleviin koitoksiin!

Housukeskustelu on huvittava. Jos minun pitäisi seisoa lavalla normaalit pikkustringit päällä ja pitäisi kuvitella vielä pahempi tilanne, niin kyllä se ois myös tommoset lateksiset hot pantsit länsinaapurin lipun väreissä.
Kiitos!(y)

En kyllä tiedä mistä vedit ajatuksen että noi housut olisi lateksiset.:cautious: Toisekseen länsinaapurimme lipussa ei tietääkseni ole punaista.:rolleyes: Ainakaan kun viimeksi tarkistin.

Back
Ylös Bottom