@PT-Vatanen voisi ottaa jonkinlaista vastuuta siitä, minkälaisia treenivideoita laittaa aloittelijoiden nähtäväksi! Olen nyt pari kertaa tehnyt tuon hanska/forkkutreenin, enkä ole koskaan tuntenut vastaavaa kipua naruissani :D Ekan kerran jälkeen ajattelin, että lihat vain säikähtivät uutta treeniä, mutta toinen kerta oli jopa pahempi. Eilen tein ja tänään olen tirauttanut pari kyyneltä, koska en saa käsiä koukkuun enkä suoraksi... Että kiitos vain näistä
Ihan nopeasti jos ehtisit ottaa kantaa kysymykseeni, niin olisin kiitollinen... Elikä, oon nyt reilun kuukauden verran ollut dieetillä tavoitteena kireä kunto kesäksi. Läskiä lähtenyt pari kiloa ja kehonkoostumusmittauksen mukaan nimenomaan läskiä, ei lihasta. Pituus 177 lähtöpaino n.83kg tällä hetkellä n. 80-81kg.
Ai niin se kysymys: Kulutus vaihtelee melko suurella hajonnalla ollen aktiivisimpina päivinä pitkälti päälle 4000 ja huilipäivinä hätäseen päälle 2500... Tulisiko minun joka päivä säätää ravinto niin, että jäisi sen n. 500 miinukselle vai etsiä sopiva kalorimäärä tuolta välimaastosta ja pitää se samana joka päivä? Ensimmäinen vaihtoehto kuulostaa vähän säätämiseltä kun taas toisen ongelmana on se, että huilipäivinä saattaa tulla suuret plussat ja treenipäivinä liian suuret miinukset... Vai onko se niin päivän päälle? Ruokavaliona sinunkin suosittelema perinteinen hiilaridieetti.
Kiitosta vain kaikesta materiaalista, mitä teet! Keep up good work!