Eli kysehÀn oli penkin tekemisestÀ 5*5-systeemillÀ. Olen nyt seurannut tuota ohjelmaasi tuohon 5*5*80%-vaiheeseen asti ja minua alkoi askarruttaa, ettÀ millainen kisapiikkaus...
Onko kellÀÀ kokemusta noista slingshotin kyynÀrtuista? Puhutaan slingshot efektistÀ, polvituissa lukee ettÀ +15-20kg auttais, mutta kyynÀrtuista ei lue kuin ettÀ "slingshot...
Laittakaa ketjuun uskomattomia suorituksia, uusia nimiÀ kyykyn tiimoilta, rajuja kyykkyohjelmia ja kisanostoja. Etu- taka, kaikkea saa laittaa, mutta ei mitÀÀn huumoripÀtkiÀ...
Oliko yliraudoille jotain prosentuaalista ns ohjearvoa? (Esim +10% verrattuna työsarjoihin) Vai oliko se vain: 1-2 toistoa raudalla, jolla jÀÀ pari toistoa varastoon?
Yritin...
Perustin nyt sitten uuden threadin kun turha tuolla 5*5 penkkitreenipuolella on leuanvedosta puhua...
Sain siis rekin ja tÀnÀÀn vedin niitÀ viiden leuan settejÀ 14 kappaletta...
Viime viikon HS:missa olikohan torstain lehdessÀ Seppo RÀty kertoi harjoitusmenetelmistÀÀn ennen Atlannan olympiakisoja -96. RÀdyn harjoitteluun kuuluvan tupakanpolton ja...
Aika hintsasti on shortsisarjalaisista ketjuja, mutta ei kai ole ihan vÀÀryys laittaa tÀlle kunnolla Jutan ja Vertin supersinkkudieetti -sarjasta ja Mentulan BullŽs Year...
Ranteessa ja olkapÀÀssÀ, omien puheidensa mukaan vasuri vÀsyy nopeammin kuin oikea ja painolla jolla pystyy vasurilla tekemÀÀn toiston pystyy oikealla tekemÀÀn 20.
TiedÀ sitten tarkemmin noista, ei ainakaan vammat estÀ +250kg penkkejÀ ja 180kg hauiskÀÀntöÀ.
HyvÀ kortti kyllÀ, toivottavasti vihdoin realisoituu Devon vs Laletin oikealla.
Sen verran on meinaan vetkuteltu tuonkin suhteen ettÀ uskon vasta matsipÀivÀnÀ
aika jÀnnÀ miten melkei vois sanoo kaikissa talja liikkeissÀ mitÀ oon nyt enne sm kisoja testannu nii ennÀtykset on noussu aika hyvin, ilman spesifiÀ reenaamista. Toki intissÀ nyt yrittÀny köydÀ puntilla ja vÀÀntÀÀ tuvassa Jne.. mutta jotenki ajattelis et jos ei tee tiettyjÀ liikkeitÀ nii niissÀ ei voi hyvin kehittyÀ
aika jÀnnÀ miten melkei vois sanoo kaikissa talja liikkeissÀ mitÀ oon nyt enne sm kisoja testannu nii ennÀtykset on noussu aika hyvin, ilman spesifiÀ reenaamista. Toki intissÀ nyt yrittÀny köydÀ puntilla ja vÀÀntÀÀ tuvassa Jne.. mutta jotenki ajattelis et jos ei tee tiettyjÀ liikkeitÀ nii niissÀ ei voi hyvin kehittyÀ
En kÀytÀ, tuo ainut liike mitÀ vÀlillÀ teen kun mega helppo tehdÀ. LisÀksi tulee hyvÀ mieli kun tekee joka kerta vÀhÀn helpommalla tyylillÀ niin voi uskotella kehittyneensÀ.
En kÀytÀ, tuo ainut liike mitÀ vÀlillÀ teen kun mega helppo tehdÀ. LisÀksi tulee hyvÀ mieli kun tekee joka kerta vÀhÀn helpommalla tyylillÀ niin voi uskotella kehittyneensÀ.
Nii joo tekisin pöydÀssÀ kun tuo kyykkiminen on raskasta ja tulee hiki. Muutenkin treenata vain pöydÀllÀ kun ei tarvi nostaa, vaan nojailla eri suuntiin
Nii joo tekisin pöydÀssÀ kun tuo kyykkiminen on raskasta ja tulee hiki. Muutenkin treenata vain pöydÀllÀ kun ei tarvi nostaa, vaan nojailla eri suuntiin
PöydÀssÀ pitÀÀ vaihdella epÀkÀytÀnnöllisesti painoja,taljankorkeuksia, kahvoja jne. tuossa riittÀÀ kun laittaa vyön kahvakuulaan kiinni ja ehkÀ jotain pikkukiekkoja pÀÀlle tai koen tuon helpoimmaksi