Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ymmärrä miks tästäkin pitää vääntää kättä. se mikä toimii toiselle ei toimi välttämättä toiselle. Kokeilkaa ja hakekaa se oma tyyli, ihan turha siitä on täällä jauhaa kumpi tyyli parempi. Toinen tykkää tyttärestä ja toinen.. Ja sitä rataa.
Tästä jää nyt semmonen maku, että pomputtaminen kehittäisi muka paremmin lihasta.Luultavasti siksi että toinen tyyli kehittää paremmin voimaa ja toinen lihasta.
Luultavasti siksi että toinen tyyli kehittää paremmin voimaa ja toinen lihasta. Hyvähän se on tietää kumpi toimii paremmin omia tarkoituksia varten.
En oikein ymmärrä miksi maastaveto pitäisi pysäyttää alhaalla ja jokainen veto ikäänkuin aloittaa alusta. Eihän penkissäkään tankoa lasketa rinnalle lepäämään. Itse vedän sarjan siten, että painot hipaisevat maata ja joskus saattavat jäädä jopa sentin parinkin irti. Tämä on minun mielestä (minulle) hyvä siksi, että keskikroppa pysyy tiukkana pakettina koko sarjan ajan, joka on tärkeää välilevyn pullistuman takia. Väläri oikkuilee meikäläisellä heti, jos yrittää tehdä pysäytysnostoina, jolloin herkemmin keskivartalon tiukkana pito herpaantuu.
En oikein ymmärrä miksi maastaveto pitäisi pysäyttää alhaalla ja jokainen veto ikäänkuin aloittaa alusta. Eihän penkissäkään tankoa lasketa rinnalle lepäämään. Itse vedän sarjan siten, että painot hipaisevat maata ja joskus saattavat jäädä jopa sentin parinkin irti. Tämä on minun mielestä (minulle) hyvä siksi, että keskikroppa pysyy tiukkana pakettina koko sarjan ajan, joka on tärkeää välilevyn pullistuman takia. Väläri oikkuilee meikäläisellä heti, jos yrittää tehdä pysäytysnostoina, jolloin herkemmin keskivartalon tiukkana pito herpaantuu.
Tulin juuri ajatelleeksi sitä, että jos maven tekee jatkuvana liikkeenä, mutta kuitenkin pelkällä kosketuksella ilman pomppua, niin teoriassahan selkä tekee siinä 2x enemmän duunia, kuin kuolettamalla. Tämä siksi, että jos liikkeen tekee jatkuvana, niin pomputtelun välttämiseksi tuossahan on käytännössä pakko jarruttaa liikkeen negatiivista vaihetta ihan älyttömästi verrattuna kuolettamiseen, jossa painot voi käytännössä rysäyttää maahan.
Mutta asia taitaa kuitenkin olla näin vain teoriassa. Käytännnössä veikkaan, että kukaan ei omaa sellaista itsekuria ja lihaskontrollia, että pystyisi tekemään em. tyylillä, ja silti käyttämään isoja rautoja. Siis käyttämään isoja rautoja ilman, että rauta alkaa viedä vetäjää, ja sarjan jatkuessa joka toisto on aina edellistä rumempi.
... .
Tämäkuolettamalla raskaampi ja ennenkaikkea turvallisempi.

Itsellä nousee tuo mavetulos vaikka miten perseilemällä. Vedin raudoilta puolivuotta hieman pompulla. Sitten olin vetelemättä kokonaan pari kuukautta tai vedin vain suorilta jaloilta pienillä. Sitä ennen treenailin mitä sattuu.
Nyt kokeilin, niin otin 15cm korokkeen päältä stopeilla 5x180kg iisisti.
Niin? Mitä sitten? Ei pahalla :D
Kyllähän mavetulos nousee jo jalkojen ja selän treenaamisella tiettyyn pisteeseen asti.