Kyllä munat pitää raakana vetää!
Yleensä iltapalan yhteydessä tulee 2-4 munaa vetästyä keltuaisineen haaviin. Sen kokoinen härdelli tuo kananmuna että yhden saa nätisti kertakulauksella alas eikä sitä edes tarvitse maistaa ellei tahdo
Kyllä munat pitää raakana vetää!
Yleensä iltapalan yhteydessä tulee 2-4 munaa vetästyä keltuaisineen haaviin. Sen kokoinen härdelli tuo kananmuna että yhden saa nätisti kertakulauksella alas eikä sitä edes tarvitse maistaa ellei tahdo
piti viel kysyy et syötkö joka päivä ton 2-4 munaa?
itse vedän joka päivä kaks, onks se sun mielestä liikaa joka päivä vai kannattaisko joskus pitää ns. välipäivä munista --> (ei oo ennestään ongelmia kolesteroliarvojen kanssa)?
piti viel kysyy et syötkö joka päivä ton 2-4 munaa?
itse vedän joka päivä kaks, onks se sun mielestä liikaa joka päivä vai kannattaisko joskus pitää ns. välipäivä munista --> (ei oo ennestään ongelmia kolesteroliarvojen kanssa)?
Iltapalaksi aina pari munaa. Raakana tietysti. Hörppy vettä heti munan perään ni ei ehi maistua miltään. Sisäelinrasva, 6, on vähän toivottua korkeampi, mut ei kai se noista munista johdu.
Enhän mä kananmunien syömistä meinannu vaan munien räpläystä... Siis niinkun pippelin. Jep jep, väsyneenä voi irrota noinkin ala-arvoista läppää... Olen kehitykseltä toisinaan ala-astelaisen tasolla:D
Kyllä niitä munia voi munkin mielestä ihan päivittäin syödä.
No eikö tuosta tutkimuksesta voi päätellä, että kananmunat yhdessä paljon eläinrasvaa sisältävän ruokavalion kanssa nostavat kolesterolitasoja reippaasti? Eli kananmunat tavallaan tekevät huonoista rasvoista moninkerroin vaarallisempia. Jos et vedä kananmunien lisäksi eläinrasvaa ollenkaan, niin sitten voit syödä niitä vaikka tuhat päivässä, mutta jos napsii tyydyttyneitä normimääriä, niin kananmunilla ei kannata herkutella. Vai