Pistetääs nyt omakin kysymys tähän ketjuun, kun aihetta sivuuttu tässä jonkin verran.
Homma siis sellainen, että ruokailutottumukset lähti uuteen uskoon, ja mykoplasmasta selvittyä alko treenailut taas pitkän tauon jälkeen. Ennen dieetit onnistunut, kun vetänyt melkeen sen -1000kcal, ja nyt kun yrittänyt n -500kcal ylläpitää, niin kroppakin ylläpitää painoa :D
Vaaka on helvetin huono mittari, en sitä sano. Ja kaloreiden seurannassakin voisi olla hieman tarkempi. Ei siinä.
Mutta se oikea kysymys on se, että kun tässä olisi tarkoituksena kiristellä kohti kesää - niin onko joku ideaali tapa, jolla sen hoitaa?
Tarkoitan nyt sitä, kun näillä kaloreilla ja treenaamisilla paino on about sama, erittäin hiljaa alasmenevä, niin onko syytä vaihtaa tapaa, jos kuitenkin kroppa muovautuu - lihaakin on aika hyvin tullut. Ennen kun olen dieettailut, olen aika sokeasti katsonut vaakaa, ja kaloreista ollut todella tarkka. Nyt keskityn enemmänkin siihen, ettei lihat katoaisi - päinvastoin.
Olisiko kuitenkin fiksumpaa tiputtaa päiväkulutusta, ja dieetata nyt - jonka jälkeen ottaa maltillisia plussilla lihaa? Vai olisiko fiksumpaa "bulkata" nyt, ja sitten dieetata? Vai onko tämänhetkinen tilanne "plusmiinus nolla" hyvä, vai onko hitain tapa edetä?
Toivottavasti tästä saa jotain selkoa. Huonosti pyörii puhelimella nää sivut, ainakin mulla. Mutta läppärin sais lataukseen vaan luentosalin toisessa päässä - ja eilen oli jalkapäivä - eli perse pysyy kyllä tässä :D
Kiitos jo etukäteen