Tässä jo pidemmän aikaa ketjua seuranneena pakko laittaa omiakin tuloksia esiin. Eli tavoitteena sama kuin monilla muillakin, eli ekaa kertaa elämässä OIKEASTI kunnossa....mitä ikinä tuo tarkoittaakaan.
3.1.2015 lähti prokkis käyntiin, mitoista 91kg/180cm. Ei nyt mikään täys ihrapallo oltu, mutta tarpeeksi löysä ettei kauheesti huvittanu peiliin kattoa. 28.3.2015 vaaka näytti 78.8kg, ja peilissä näkyi merkkejä kireydestä jota en ennen ole saavuttanut, esim:
- forkkuihin ja hauikseen tullut suoni/suonia näkyviin, ja ojentajan hevosenkenkä alkanut erottua. Iso asia koska yleensä kädet viimeinen paikka josta rasva palaa
- jalat alkanu lohkeeman (todella vähän mut kumminkin)
- kylkilihaksia erottuu ja samoin jopa alimmat palikat (pikeessa valossa)
- ja tietty posket kavenneet pirusti ja selkäänkin tullut erottuvuutta
Kaiken rasvanpolton olen tehnyt kehonpainotreenillä, sekä kuntopiireillä ja mäkijuoksuilla. Syy tähän on että hurahdin street workoutiin tammikuussa ja halusin oppia kehonhallintaa. Nyt tosin näyttää että kesällä jatkuu normi salitreenit kehonrakennus mielessä.
Ongelmaksi aina, kuten nytkin on dieeteillä alkanut muodostua se tosiasia, miten "säälittävältä ruikulta" tuo alle 80kg näyttää 180cm varressa. Alimmillani olen koskaan painanut 74kg tässä pituudessa, ja lihaa oli paljon vähenmän ja sekös peilikuva vasta kauhistutti. Syy miksi haluan kireäksi on se että voisi yhtä fiksusti mitä nyt olen dieetannut, alkaa kasvattaa lihasta 0,5-1kg kuukausi tahtia (eikä kuten viime bulkilla 2kk +16kg :D) ja täten näyttää kesällä 2017 jopa siedettävältä.