ite meen jo onneks dietin loppusuoralla mut. jos oikeen muistan niin syyskussa aloitin jo dietin ja marraskuusta lähtien oon pitäny päiväkirjaa kaikesta mitä syön.
tosin oli n.3 viikkoo taukoo tossa joulun aikaan mut taas jatkuu kärvistely. mut löytäny itelle ihan sopivan ja toimivan tyylin pudottaa painoo.
syöny 120-200g proteiinia 20-60g hiilarit (pyrkiny ainakin) rasvaa en tarkemmin oo rajoittanu ko se pysyy aika matalalla ko oon pitäny kokonaisenergia määrän 900-1300kcal/vuorokausi.
oon sit sallinu itelle yhdenpäivän et syön kunnolla ruokaa (yleensä sunnuntai). en siis oo herkkuja syöny mut mättäny roskaruokaa pitsaa,kebappia,hampurilaisia yms. mitä nyt tehnykkään mieli. eli periaatteessa oon vaan 6 päivää viikossa dietillä.
nyt tullu paino syksystä n. 14kg alas ja vähä ois matkaa vielä mut ei onneks paljoa.
painoa oli lähtiessä n. 100kg ja nyt mennään tosiaan ~86kg ja tarkoitus ois saada n.84 kiloon jäämään eli joutuu vetään 81-82 kiloon ja sit normalisoida ruokavalio.
ite oon vetäny monivita,c-vitamiiini,d-vitamiini ja jotakin omega 3 pillereitä tässä samalla.
ja ei tällä dietillä tosiaan paljoo oo noita kestävyys lajeja meinannu jaksaa. hyytyy yhtäkkiä täysin kone

eikä ihme.
sain nauraa omalle kirjoitukselle ruokapäiväkirjaan tässä vähä aikaa sitten: oli lauantai ollu ja olin lähteny ryyppään oikeen kunnolla(kossuvissy linjaa) sit sunnuntaina katoin et mitäköhän oon eilen syöny ja merkannu listaan niin siellä luki isolla: HUMALA ÖRGH eikä mitään ruokaa ollu merkattu ylös...