Melkoset setit

Ei kannata kuitenkaan ajatella ettÀ muilla olisi samat motiivit.
Mun henkilökohtaiseen elÀmÀÀnhÀn se ei vaikuta tiedÀtkö sinÀ tai joku muu mitÀ molekyylejÀ syöt ja mitÀ ne aiheuttaa, mutta internetistÀ kukatahansa
saattaa lukea nÀitÀ rivejÀ, ja itse en ainakaan halua olla siinÀ joukossa joka on suositellut hiilareita.
Mulla oli 67kg tullu ryypÀttyÀ painoa(7v aikana, eli alle 1kg kuussa), ennen sitÀ söin vuosia ketolla ja olin ihan kova ukko, multa vietiin liikkumakyky vuosiksi, kÀdet, jalat, selkÀ paskottiin niin ettÀ kivut itketti istuessa rangassa vuosien pÀÀstÀ, en uskonut kÀvelevÀni enÀÀ 30v:nÀ.(itseasiassa myös nyt juuri on tutkimukset pÀÀllÀ 2.2.-21 on kolmannet mittaukset kun nyt jo tietÀvÀt ettÀ testosteroni on kadonnut musta jo 32v:nÀ)
Kerron ihan siksi ettÀ "kun mulla oli ongelma syömisen kanssa" oli tarkoitettu vetÀmÀÀn mun ymmÀrrys ravinnosta roskiin, voin kertoa ettei se niin mennyt
Jos sokeria ei nÀe huumeena, todennÀköisesti ei tosiaan tiedÀ mitÀ huumeet on.(siis ihan 100% varma ettei ole kattavaa omankÀden kokemusta).
Ajattele vaikka niin ettÀ jos sitÀ virallisesti suositellaan, se on tod.nÀk. paskaa.
Ei myöskÀÀn kannata liian pahalla ottaa, mÀ teen tÀtÀ puoliksi huvittaakseni itseÀni, puoliksi siksi ettÀ jos vaikka joku ottaisi kopin.
Suurin osa syö sokeria eikÀ kÀytÀ hyviÀ aineksia, se on hyvÀ niin. Nykyinen elÀmÀnjÀrjestys vaatii hidasliikkeisenlauman työpanosta
ja oikeat aineet on alaluokilta kielletty joten hinnoissa on jo nyt ilmaa.
e: EnkÀ mÀ nyt mitÀÀn sokerittomuutta tuputa irl f2f maailmassa, ootko kokeillu ehottaa juopolle ettÀ skarppais?
Tulee aika aggressiiviset vastaukset sen 99 kertaa sadasta. TÀÀ on yks sellainen paikka, missÀ jotkut sentÀÀn hiffaa,
jolloin itsekkin huomaan ettÀ sielÀ tÀÀlÀ on jokunen jotka tietÀÀ missÀ mennÀÀn. Ja joku vaikka saattaa ihan vain siksi kokeilla
kun puhutaan saliiin liittyvÀllÀ foorumilla ruokavaliosta.
e: jos se vaikuttaa asiaan niin kun palasin irti huumeista linjaan(eli ketolle) niin nyt 5kk 11pvÀ -31,6kg tÀnÀÀn.
Paleo/vhh/if nyt ei yksikÀÀn ole ketoa. Ei kannata ajatella ettÀ tietÀisi miltÀ keto tuntuu jos on vetÀnyt 80hh/pÀivÀ.
VÀhÀn sama ku ois lukenu ruotsia ja venÀjÀÀ ja rupeis neuvomaan koodaamista siltÀpohjalta.