Pysyt ketoosissa reilulla 200g proteiinia? Tästä nyt on vähän puolesta ja vastaan tietoa, että millainen proteiinimäärä on "liikaa" ketolla.
En mittaile ketoaineita, pidän mittarina sitä että olen virkeämpi kuin jos söisin tähän lisäksi hiilareita tai vaihtaisin makroja, energiaa riittää n. 6 treeniin viikossa joten oletan etten sillä 20-30hh:lla potki

(välillä kyllä menee venyttelyksi+kuminauhajumpaksi kun oikeasti tohon tulee vielä päälle 2 aika rankkaa settiä eli 8 minimirasitusta vko).
En näe mitään syytä miksi en. Paino on nyt joku 115 ja hyvin on lähtenyt(10.8.20 / 155,6).
Mä en koskaan aikanaan edes oppinut ettei proteiinia syötäisi

En ole jaksanut moista edes opetella kun suorastaan kuulostaa paskalta omaan korvaan(tiedän joku on asiaa tutkinut, mutta mä oon _kokeillut_ ja itellä potkii).
Toi 200 on siis aika vähän vielä imo!! 2g/painokilo on hyvä minimi jos bodailu on mielessä.
Mä vaan en saanut alussa 300g alas

(6x50), tyydyin 5x50 ja tiputellut sitten määrää nyt toi 5x40 menossa.
Joskus tulee nytkin illalla syötyä lisää, mutta "tyydyn" tohon 200 ku rutinoiduin jo 5lle ruoalle[tyättömänä joskus pitää erikseen valvoa jo sen takia että ees 5 kertaa kerkiää valveaikana syödä, jos on aamuherätys niin 6lla ruoalla jää nälkä...].
Vielä määrästä: jos otat 3-4h välein 30%minimi omasta painosta niin väkiste niitä grammoja kertyy.
250g prodea ois vasta 1000kcal. Jää siihen rasvallekkin tilaa.
Tosiaan kun aikanaan opettelin _miten tämä toimii_ en lukenut artikkeleita jotka ehdottelee muuta niin tuntuu tosi kierolta että laihiksella millään valiolla tinkisi proteiinimäärästä. Toki jos haluaa eroon lihaksistaan :D
Oikeastaan mun korvaan tuntuu aivan päättömältä lähteä lukemaan jotain epäilysartikkeleita asiasta jonka voi lukea niinpäin että miten se toimii ja kokeilla. Mikä on tämän epäilyksen/epäilijän arvo :D???
Ethän sä rupea kattomaan kolarivideoitakaan oppiaksesi kytkimen käyttöä...
On ollut myös tapana testailla juttuja, kokeiltiin kaloriteoriaa niinpäin että random + kalorien sijaan laskettiin haluttuun painoon oletettu +-0 kulutus ja kas tuloksena erittäin leania bulkkia! Pari kg vaan kerrallaan tosin,
nyt ite annoin itelleni rauhan tolla 200g:llä kun ajattelen että se on 100kg:lle tarpeeksi ja jos sais ees 100 pitää niin tyytyväinen olisin(nyt näyttää siltä että ei saa ja lähtö ennen lihomistakin kyllä oli karvan alle 90)