Millä tavalla keto ei ole "normaali" ruokavalio? Metsästä-keräilijä käynyt hakeen ympäristöstä lihasaalista ja marjoja = ketodieetti. On jengi kyl aivopesty näissä ravintoasioissa
Olen kuullut nykyihmisen degeneraation alkulähteenä pidettäneen kirkkoa, sano mun sanoneen ihminen alkoi tän kehityksen kun rupes pysymään paikallaan ja kahlitsemaan ympäristöä itselleen, sen mukaan elämisen sijaan.
En rupea kaikkia lainaamaan närästyksestä, mutta:
1) Itellä närästystä ollut alle 5x /10kk, aiemmin useita kertoja päivässä[kahvia ja tupakkaa ja rasvaa ja lihaa menee]
2) Aina kun on ottanut olutta ja pitsaa(kebut, hampit yms. on näköjään kelvannu) -> aamulla, jopa yöllä jo hölskyy :(
Ja sanokaa hiilarien karusta karsimisesta mitävain niin mulle tää on elämäntapana mukava, vielä on tollasta touhu ja ihan tarkotuksella otin tossa 2vko +kalorit(about samat ketoruoat kun niissä on prodet kohillaan valmiiks

, mutta hedelmiä, herkkuja, leipää + pasta/perunajuttuja vielä ekstraksi

) ja tänään ILTApaino -36kg vrt. 10kk+1vko sitten "D1". Paluu jäljille on vauhdissa(kävin hikisesti yli -40kg ja päätin että tälläkertaa ei 1pvä ja karkit riitä että nyt kokeilen mitä käy noilla muilla, energisempi oon tällein ilman aivan varmasti[mutta huonokuntoisena hiilarit kyllä nostaa treenitehoja! oikein huomaa kun "jotain syttyy" kun luulis alkavan väsyä, mutta vain lyhyessä juoksussa, pisti miettimään aineen väkevyyttä kun se väsymys, kenkutus, himo jne. nimittäin tulee vaikkei niitä kuluttaisi urheiluun myös lyhyellä juoksulla, ns. "laskut" "piireissä")
e: Joitan sivuja sitten joku muu laittoi linkin missä ehdoteltiin että keto olisi karua huonokuntoiselle, loputonta kovalle. Oli myös esimerkiksi jotain ultrapyöräilyä missä dude vaan poltteli omaa kehoa.
Itelläkin kokemusta on kilpaurheilijana ja läskinä, empiria osuisi yksyhteen.