Mitä tulee ketoosiin ja treenaamiseen, mullahan on kokemusta kaikki aikaisemmat vuodet isoilla hiilareilla ja nyt sitten 3kk ilman hiilaria. Mä en löydä oikein mitään hyödyllistä ketoosista mitä tulee treeniin. Voimat laskee, jaksaa kyllä treenaa, mutta lihastuntuma on onneton ja pumppi sitä sun tätä. Se on hiilareihin tottuneena vähän ärsyttävää kun sitä painetta ei enää tule. Palautuminen on kanssa hitaampaa, se ei tosin haittaa kun loivensin frekvenssiä. Energiaa on kyllä treenaa ja olo on yleisesti loistava, mutta jos tuijotetaan vaan treeniä, niin ei se ole laisinkaan sama asia.
Oon koittanut kaikki suolat ja typpioksidit, mutta ei samaa painetta saa sitten niin millään. Sitten kun taas syön hiilaria enemmän kerran 7-10 päivään, niin se ei suoraan siirry treeniin, letkuttaa kyllä heti samana päivänä ilman treeniä, mutta treenissä ei vaikutusta. Painokin nousee vain 0.5kg ja kun yksi päivä tankkauksesta on kulunut, mun paino putoaa alemmaksi kuin ennen tankkausta, niin mulla varmaan käy niin, ettei se yksi päivä tankkaa kunnolla, vaan ne sitten menee hukkaan.