Ai täällä on porukka ruvennut taas hutkimahan. Ite olen tota pelaillut tän viestiketjun aloituspostin innoittama siitä asti. Meneepi duunipäivät nopiasti.
Kutsukee nimm. HÄKKI
Onkjo mut jo kutsuttu nimellä Timpsu12? Poistin ton joukkueen, missä olin master, kun ei siinä ollut enää ketään muu, ja rastitin kohdan, haen joukkuetta. Voiko joku koittaa uudelleen jos onnistuisi?
Onkjo mut jo kutsuttu nimellä Timpsu12? Poistin ton joukkueen, missä olin master, kun ei siinä ollut enää ketään muu, ja rastitin kohdan, haen joukkuetta. Voiko joku koittaa uudelleen jos onnistuisi?
Jos saecci- sais kutsun niin joukkue sais yhden ex-pron riveihin. Peli vielä ei pahemmin kulje mutta alkaa taas avautumaan hissukseen. Ja oishan se vielä mukava pelailla pakkiksen väreissä.
Jos saecci- sais kutsun niin joukkue sais yhden ex-pron riveihin. Peli vielä ei pahemmin kulje mutta alkaa taas avautumaan hissukseen. Ja oishan se vielä mukava pelailla pakkiksen väreissä.
On tullut pelattua sellanen kaksi vuotta. Koukussa ollaan, vaikka välillä on kuukauden tai kahden taukoja tullut.
Pakkotoistoa on tullut lähinnä luettua, enkä ole jaksanut rekisteröityä. Muutenkin vain lueskelen foorumeita enkä jaksa yleensä kirjotella, ellei todella ole asiaa. Ja nettikauppaa on tullut käytettyä.
Mä olen kyllä sillä kannalla että lopetetaan pelaaminen kokonaan kun rankki on kerrankin yli 1000. Taitaa nimittäin olla ensimmäinen kerta HC Pakkotoiston historiassa. :D
Eeeeieieieieiei.. oon joutunu käymää 3 vuotta vierotuksessa tän pelin takia! Kaikki se kova työ murenee nyt kun houkutus alottaa uudelleen kasvaa sairaan kovaksi Viimeksi ku pelasin niin olin top10 joukkoeessa Pitäisköhän uhraa taas 90% elämästä siihen, että voi tuntea suunnatonta vihaa kun häviää jollekin 12v. joukkoeelle... maybe in the next life :piis:
Mä olen kyllä sillä kannalla että lopetetaan pelaaminen kokonaan kun rankki on kerrankin yli 1000. Taitaa nimittäin olla ensimmäinen kerta HC Pakkotoiston historiassa. :D