Tuossa kun tuota Miken massamonsteri avataria kattelin niin ajattelin että voisko
pakkiksen pomo laittaa kuvia vuosien varrelta vaikka tähän treadiin tai tuonne galleriaan...
Jo täysin legendaksi noussut Hulkki kävi kuvauksissa ja tässä saldoa. Kovaa vauhtia mies etenee lavaa kohti ja kaikki fanittamaan sitten Turkuun ja Lahteen. Hulkki rokkaa...
Olisiko aika jo pistää ketjua tästä tulevaisuuden nimestäkin.
Jooel Vatanen on tämä nuori ja todella sympaattinen kaveri joka aikoo kisata kehonrakennuksen raskaassa sarjassa...
Kävin Bull Farmilla kuvaamassa Jaria joka valmistelee itseään kisaan. Vaikka mies oli tyhjä, niin voimaa ja lihaa oli kuten nimikin antaa ymmärtää. Aina niin leppoisa Bull kun...
Pitää nyt Pekallekin avata oma ketju, kun Body-lehdessä oli juttuakin. http://www.bodylehti.fi/?cid=6392 Kovassa kunnossa oleva tulevaisuuden lupaus, jonka ensimmäiset kisat...
Sen verran pieni määrä on naiskisaajille osoitettuja ketjuja, että ketään tuskin haittaa, jos määrää kasvatetaan yhdellä kappaleella.
Juurikaan ei tule Suomen puolen skeneä...
http://www.chadnicholls.net/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?;act=ST;f=15;t=3832;
Kuvia Ronniesta ennen 2003 Mr.Olympiaa järkyttävässä
kunnossa!!! Yeaaaah buddy:worship:
Itselle uppoaa nämä Killen videot. Niissä ei polteta kumia tai kuvakulmat vaihdu hätäiseen agressiivisen hevin säestämänä, mutta pääsee seuraamaan ihmisen ajatuksia ja elämää. Näin varttuneemmalle ihmiselle se on leppoisaa katsotavaa Ja yhtään väheksymättä esim. Vatasen videoita, nekin on viihdyttäviä ja katson ne pääpiirteissään aina. Mutta nämä Killen videot antaa minulle enemmän sitä mitä kaipaan. Symppis kaveri, kumpa vain kaikki menisi hyvin. Hiukan tuo elopaino laittaa puuskuttamaan, mikä ei yllätys. Paljon puhutaan myös rakenteen puuteista. Onhan niitä, mutta arvostan Killen tekemistä tosi paljon!
Ei varmaan ole ilmaista tuollaisen valmentajan pitäminen. Ig:ssä oli joku screen shot, jossa oli suomeksi höpöttelyä whatsapissa. Eli voisi päätellä uuden ”valmentajan” olevan suomalainen. Eipä noita montaa vaihtoehtoa taida olla enää tuolla tasolla.
Tälläkin videolla oli valmentajista juttua, ei mitään paljastuksia kuitenkaan.
Porukka ottanut vähän pulttia Killestä tuben kommenteista päätellen Ihan normaalia äijien välistä "uhoilua" minun mielestä.
Itse olen sitä mieltä, että itse pitäs ainakin trrenit pystyä itselle suunnittelemaan tuolla tasolla, sen verran pitää olla jo tuntemusta omasta kropasta jne. Koutsia voi sitten dieetillä käyttää.
Vaikka tää päähenkilö vaikuttaakin vähän yksinkertaiselta, niin silti mun mielestä voisi olla mukava ja asiallinen häntä kohtaan. Kille ei mielestäni kyllä esiintynyt edukseen.
En minäkään mitään varsinaista tilannetta löytänyt videolta, mutta herätti huomioni että Kille ei ollut niin lupsakka ja rento kuin yleensä. Tähän voi tietysti vaikuttaa tosi monia asia, kuten meillä kaikilla. Ehkä tämä antaa vaikutelman hieman töykeästä Killestä. Itselläkin tiettyjen kaverien kanssa kommunikointi muistatuttaa lähinnä tauotonta vittuilua, vaikka ollaankin ihan tosi hyviä ystäviä. Ulkopuolisesta saattaa vaikuttaa ihan muulta kyllä Uskon itse että kyseessä Killen ns. normi päivä ja yksi päivä muiden joukossa, eli kaikki hyvin