Tässä ollut vähän taukoa leffoista. Tänään aloin katsella Valhalla Rising jota jonkin aikaa katsoin, mutta päätin että säästän ehdottomasti paremmalle päivälle näin...
En voi ymmärtää mistä syystä DC julkaisi tämmöisen trailerin, ei nostanut yhtään kiinnostusta
vaan enemmänkin laski vaikka en edes ollut kiinnostunut koko ideasta.
Miksi koko...
Nyt voisi listata kovimmat rap-biisit tähän threadiin. Ei siis mitään hiphop-paskaa , vaan kunnon rappia. Kriteerinä biisille voitaisiin vaikka pitää , että sen täytyy sopia...
En tiedä parhaasta kun on tulossa vasta, mutta ei taida muutakaan yleispätevää TV-triidiä olla.
BBC:ltä vielä nyt syksyllä tämmönen minisarja, kova!
Kukahan esittää...
Konemusaahan se tämäkin..Eurodänssiä 90luvun malliin. Porukka varmaan muistaa Paradisio Yhtyeen ja Bailando biisin..Tossa pari linkkiä paradision muita biisejä :dance:.. Hyvin menee pikku kaljoissa nämäkin
Onko kellään ehdottaa jotain kovia artisti albumeja tahi kokoelmalevyjä? Huomasin, ettei oikein oo uutta materiaalia soittimessa.
Trentemoller - Last Resort, Nu-NRG - Freefall ja Boys Noize - Oi oi oi ovat viimisimmät artistilätyt ja kokoelmalevyistä mieleen juolahtaa Marcus Schossöwin Tune Diary: Ukraine ja Gareth Emeryn The Annual Podcast 2007.
Tyylilajilla ei oo niin väliä, parempi vaan jos uusia tuulia löytyy.
Oon kans diggaillu tota ja vieläki putoo. Pistä ihmeessä lisää samaa tyyliä, jos vaa on biisejä jemmassa. Mulla tuli pari tollasta kauniimpaa dnb biisiä mielee:
Oon kans diggaillu tota ja vieläki putoo. Pistä ihmeessä lisää samaa tyyliä, jos vaa on biisejä jemmassa. Mulla tuli pari tollasta kauniimpaa dnb biisiä mielee:
Terve! Täällä Hessu the Teknokkikeli taas kyselemäs tunnistusta... Osaisko joku sanoa tän kappaleen nimen? Meikä diggaa todella paljon, eka on rauhallista kitaran soittoa mistä tulee mieleen joku yö ja nuotio... Sit alkaa teknomusa