Tässä ollut vähän taukoa leffoista. Tänään aloin katsella Valhalla Rising jota jonkin aikaa katsoin, mutta päätin että säästän ehdottomasti paremmalle päivälle näin...
En voi ymmärtää mistä syystä DC julkaisi tämmöisen trailerin, ei nostanut yhtään kiinnostusta
vaan enemmänkin laski vaikka en edes ollut kiinnostunut koko ideasta.
Miksi koko...
Nyt voisi listata kovimmat rap-biisit tähän threadiin. Ei siis mitään hiphop-paskaa , vaan kunnon rappia. Kriteerinä biisille voitaisiin vaikka pitää , että sen täytyy sopia...
En tiedä parhaasta kun on tulossa vasta, mutta ei taida muutakaan yleispätevää TV-triidiä olla.
BBC:ltä vielä nyt syksyllä tämmönen minisarja, kova!
Kukahan esittää...
Norjalainen Aleksander Vinter alias Savant tekee loistavaa elektroa. Miehellä on Aspergerin oireyhtymä ja erityislahjakkuutta musiikkiin. Hän on säveltää ja tuottaa kaikkia genrejä klassisesta metallin kautta glitch hop:iin ja dubstep:iin. Savant-nimellä julkaistava materiaali on electroa/complextroa, dubstep:iä ja mm. glitch hop:ia.
Alankomaista ne parhaat minun makuuni tulee! Showtek, Noisecontrollers, Headhunterz, Psyko Punkz. Siinä ne neljä kovinta minusta. Onko ketään muita jotka näistä pitäisi?
Alankomaista ne parhaat minun makuuni tulee! Showtek, Noisecontrollers, Headhunterz, Psyko Punkz. Siinä ne neljä kovinta minusta. Onko ketään muita jotka näistä pitäisi?
Minulla juuri toisin päin. Hardstyleä pääasiassa kuuntelen, mutta myös trancea siinä sivussa, Marcus Schulz ja Armin van Buuren on kovia, iskee itselläni parhaiten trancen puolella.
Sen lisäksi että näitä kuuntelen, aina silloin tällöin teen myös itse raskaan teknon kappaleita FL Studio 10:llä. Se vaan on liian amatööritasolla vielä se homma...