Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Missä kohtaa olen huutanut? Ei se ole minun vikani, että sinun argumenttisi on paskaa, jota olet kaivanut foliohattuidioottien tunkioista. Sinä teet sen ihan itse, koska et suostu tajuamaan, että on myös todellisuus, ja sillä ei ole mitään tekemistä foliohattuidioottien utopioiden kanssa..
No lataa nyt sitten sinä suuri ajattelija ne faktat pöytään esim. Tästä väitteestä:
Tänäkin päivänä noin 1000 henkeä on sairaalahoidossa koronan vuoksi.

En pidätä hengitystä...

Kannattaisi yrittää reflektoida sitä omaa ulosantia, joka sun kohdalla on todella mt-puolen tasoa.

Se kaiffari joka nosti syytteet Fazeria ja valtiota kohtaan kun ei päässyt lounaalle ilman passia gorreaikaan, sai 127 tonnia laskua ulosotosta. Se pistettiin maksamaan kaikki.
Sehän taitaa vielä vääntää siitä keissistä. Tiktokissa on hänen videoita asiasta. On kyllä aika karu kohtalo....

No mites meni niinkuin omasta mielestä? Koko maapallon kiertänyt virus tarttui varmaan kaikkiin, oli maskeja tai ei. Mihin helvettiin ne pisarat lentää sieltä autosta jossa on yksin?
Lukisit ennen kuin vastailet? Joo, on idioottimaista istua yksin autossa maski päässä, mutta vielä idioottimaisempaa on leipoa sitä maskia paskaisin käsin ees taas, jos ajaa lyhyitä matkoja, esim. käy toimittamassa asioita eri paikoissa. Jos tämä ei mene kaaliin, niin pelkäämpä että se ei ole minun syytäni.

Ja kyllä, jo hyvin varhain tiedettiin, että jokainen tällä planeetalla sairastaa covidin. Siksi yritettiin pelata aikaa maskein ja rajoituksin, ETTEI KOKO VITUN PLANEETTA SAIRASTA KAIKKI YHTÄ AIKAA.

Maskeilla ja rajoituksilla annettiin terveydenhuollolle aikaa purkaa sumaa, jonka pandemia aiheutti, ja silti globaalisti kuoli miljoonia. Jos ei olisi ollut näitä "minulla on oikeus ilman mitään velvollisuuksia" - perseilijöitä eri maissa, olisi varmaan kuollut +miljoona vähemmän..

Lukisit ennen kuin vastailet? Joo, on idioottimaista istua yksin autossa maski päässä, mutta vielä idioottimaisempaa on leipoa sitä maskia paskaisin käsin ees taas, jos ajaa lyhyitä matkoja, esim. käy toimittamassa asioita eri paikoissa. Jos tämä ei mene kaaliin, niin pelkäämpä että se ei ole minun syytäni.

Ja kyllä, jo hyvin varhain tiedettiin, että jokainen tällä planeetalla sairastaa covidin. Siksi yritettiin pelata aikaa maskein ja rajoituksin, ETTEI KOKO VITUN PLANEETTA SAIRASTA KAIKKI YHTÄ AIKAA.

Maskeilla ja rajoituksilla annettiin terveydenhuollolle aikaa purkaa sumaa, jonka pandemia aiheutti, ja silti globaalisti kuoli miljoonia. Jos ei olisi ollut näitä "minulla on oikeus ilman mitään velvollisuuksia" - perseilijöitä eri maissa, olisi varmaan kuollut +miljoona vähemmän..
Eihän ne vitun maskit edes auttaneet mitään vaan lähinnä tekivät ihmisistä täysiä NPC hahmoja sekä eristys ja muu vaikutti selvästi ihmisten immuniteettiin ja lapset olivat sen jälkeen todella sairaita koska pelattiin näitä pelejä.

Eihän ne vitun maskit edes auttaneet mitään vaan lähinnä tekivät ihmisistä täysiä NPC hahmoja sekä eristys ja muu vaikutti selvästi ihmisten immuniteettiin ja lapset olivat sen jälkeen todella sairaita koska pelattiin näitä pelejä.
Eli sinä siis ajattelet, että kirurgit on vaan niin vitun tyhmiä kun käyttävät niitä, kun leikkaavat jonkun sydäntä tai aivoja kuntoon? Ehkä sinunkin aivoissasi on jotain vikaa, kun et noin yksinkertaista asiaa tunnu käsittävän? Ne maskit hidastivat tartuntojen leviämistä, jottei kaikki sairasta yhtä aikaa, ja jottei sairaanhoito mene tilttiin koska on liikaa potilaita hoidettavaksi. Totta vitussa ne toimivat ja auttoivat, koska ne esitvät kaltaisiasi idiootteja rämimästä toisten silmille. Se on edelleen sen maskin ainoa funktio tässä universumissa, ja siihen se toimii perkeleen erinomaisesti: Jos et usko, niin voit kokeilla. Pue maski, yritä räkäistä peilikuvaasi silmään..:ROFLMAO:

Eli sinä siis ajattelet, että kirurgit on vaan niin vitun tyhmiä kun käyttävät niitä, kun leikkaavat jonkun sydäntä tai aivoja kuntoon? Ehkä sinunkin aivoissasi on jotain vikaa, kun et noin yksinkertaista asiaa tunnu käsittävän? Ne maskit hidastivat tartuntojen leviämistä, jottei kaikki sairasta yhtä aikaa, ja jottei sairaanhoito mene tilttiin koska on liikaa potilaita hoidettavaksi. Totta vitussa ne toimivat ja auttoivat, koska ne esitvät kaltaisiasi idiootteja rämimästä toisten silmille. Se on edelleen sen maskin ainoa funktio tässä universumissa, ja siihen se toimii perkeleen erinomaisesti: Jos et usko, niin voit kokeilla. Pue maski, yritä räkäistä peilikuvaasi silmään..:ROFLMAO:
Ei tuo surkea baittaaminen toimi, kun kyseinenkin asia kerrotu 20x tässä aiheessa pelkästään.
Mene ja ole vihainen jossain muualla.

Muistan kun Jone toivoi rokottamattomien kuolemista ja haukkui juopoiksi ja mielisairaiksi. No nyt kävi näin. Karma?

Screenshot_20260330_203712_Facebook.webp

Back
Ylös Bottom