Tässä on tullut monenmoista neuvoa.
Pakkosyömisestä sen verran, että se ei auta. Mä oksennan, jos syön väkisin. Keväällä vedin pakolla ruokaa sillä seurauksella, että veden juomisestakin seurasi yökkäily.
Nyt olen pikkuhiljaa pystynyt saamaan alas ruokaa, mutta yhä hirveän moni ruoka tuntuu tosi pahalta ja yökköä seuraa, jos väkisin vääntää.
Ruokahalua ei ole. Mun ei oikeestaan koskaan tee mieli mitään.
Silloin, kun nälkä tulee ni se ei siitä mihkään lähde, vaan olo huonontuu siihen asti, että syön. En ole viitsinyt testata, miten käy jos en söisi.
Aamulla menee puuro, maito, 15g maitoproteiinia drinkkinä ja kylmäpuristettua rypsiöljyä.
Välipalalla banaani/maustamaton jugurtti ja 15g protskua.
Lounaaksi syön salaattia, jossa 2 kanamunaa, tomaattia, kurkkua, fetaa, oliivia, jäävuorisalaattia ja 10g proteiinia.
Iltapäivällä taas välipala, kuten aamulla.
Töiden jälkeen syömisestä ei yleensä tule mitään, kun kaikki yököttää ihan sikana. Puuroa, näkkäriä, leipää, kauramakaronia, jauhelihaa, protskua.. Jotain noista yleensä..
Sen tiedän, että rasvaa saan aivan liian vähän ja pitäs nyt maanantaina muistaa viedä töihin lesitiiniä.
------
Tää on ihan hirveä tilanne, kun halua ois parantaa syömisiä, mutta sitten ei kuitenkaan pysty fyysisesti. Olen loogisoinut, että jos söisin surutta kaikkea mitä vaan joskus tekee mieli oli se sitten roskaruokaa tai ei ni ruokahalu voisi lähteä nousuun.
Myös aion aloittaa aerobisen harjoittelun ja toivon sillä nälän kasvavan ruokahaluongelmaa suuremmaksi.