Joukkoon eksyy toki positiiviisiakin juttuja silloin talloin mutta tassa pari pikaisella Googletuksella loytynytta artikkelin aihetta:
Karu kuvapari: Kehonrakentajan reisilihas surkastui dramaattisesti pois
Kehonrakentaja Tape Valkosen kännykkä käräytti sukulaispoliisin, joka oli urkkinut salaisia tietoja: ”vanh konstaapeli Pelimies”
Hirvittävät kuvat: Lihansyöjäbakteeri teki hurjaa jälkeä kehonrakentajan jalassa - riutui kuoleman kielissä kolumbialaisessa sairaalassa, apu löytyi internetistä
Kehonrakentajalegenda kertoo helvetistään Iltalehdelle - joutui 65 kertaa ensiapuun: ”Olin lattialla ja itkin, että minä kuolen”
35-vuotias kehonrakentaja löydettiin kotoaan kuolleena - epäillään insuliinin väärinkäytöstä
"Maailman pelottavin" kehonrakentaja on käyttänyt steroideja lähes 30 vuotta – "V**tu, minulla on homma hallussa"
Kuolleen kehonrakentajatähden sydän todettiin epäluonnollisen kokoiseksi - istuu dokumentissa lääkärin vastaanotolla: ”Pidämme sinut hyrräämässä”
Kaapinkokoinen kuntosaliyrittäjä myi autostaan hormoneja - poliisi iski rysän päältä, 20 euron setelit leijailivat pelkääjän paikalle