Tuossa kun tuota Miken massamonsteri avataria kattelin niin ajattelin että voisko
pakkiksen pomo laittaa kuvia vuosien varrelta vaikka tähän treadiin tai tuonne galleriaan...
Jo täysin legendaksi noussut Hulkki kävi kuvauksissa ja tässä saldoa. Kovaa vauhtia mies etenee lavaa kohti ja kaikki fanittamaan sitten Turkuun ja Lahteen. Hulkki rokkaa...
Olisiko aika jo pistää ketjua tästä tulevaisuuden nimestäkin.
Jooel Vatanen on tämä nuori ja todella sympaattinen kaveri joka aikoo kisata kehonrakennuksen raskaassa sarjassa...
Kävin Bull Farmilla kuvaamassa Jaria joka valmistelee itseään kisaan. Vaikka mies oli tyhjä, niin voimaa ja lihaa oli kuten nimikin antaa ymmärtää. Aina niin leppoisa Bull kun...
Pitää nyt Pekallekin avata oma ketju, kun Body-lehdessä oli juttuakin. http://www.bodylehti.fi/?cid=6392 Kovassa kunnossa oleva tulevaisuuden lupaus, jonka ensimmäiset kisat...
Sen verran pieni määrä on naiskisaajille osoitettuja ketjuja, että ketään tuskin haittaa, jos määrää kasvatetaan yhdellä kappaleella.
Juurikaan ei tule Suomen puolen skeneä...
http://www.chadnicholls.net/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?;act=ST;f=15;t=3832;
Kuvia Ronniesta ennen 2003 Mr.Olympiaa järkyttävässä
kunnossa!!! Yeaaaah buddy:worship:
Osaatko vinkata mistä tarkalleen? Aikani pläräilin vippipuolta kun olisin lukenut, mutta ei sattunut silmään. Hyvää viihdettä se oli parhaimmillaan vaikka levisikin nolosti käsiin loppua kohden.
Osaatko vinkata mistä tarkalleen? Aikani pläräilin vippipuolta kun olisin lukenut, mutta ei sattunut silmään. Hyvää viihdettä se oli parhaimmillaan vaikka levisikin nolosti käsiin loppua kohden.
Vitut sanon minä. Tuo on just tota kun ei vaan haluta oppia käyttämään uutta. Sama juttu kun vanhukset ei mukamas opi lähettämään sitä tekstiviestiä tai käyttämään internettiä. Ei siinä ole mitään vaikeaa, vaan kyse on asenteesta uutta asiaa kohtaan.
Tää uusi foorumisofta on helvetin hyvä. Tykkään tuosta miten nuo ilmoitukset toimivat myös luurilla selatessa. Tapatalk on täyttää paskaa ja täysin tarpeeton nykyään, kun käytännössä joka kännykällä on helpompi käyttää normaalia selainpohjaista versiota.
Normaalia muutosvastarintaa. Onhan tämä nyt ihan toiselta planeetalta. Itse siirryin tämän myötä myös käyttämään mobiilisti pakkista, tapatalk-aikaan ei tullut käytettyä ollenkaan kun se tuntui niin vaikealta.
Eilen ekaa kertaa luin pakkotoistoa kännykällä uudistuksen jälkeen. Voi kyllä sanoa että on helvetisti mukavampaa nykyään verrattuna tapatolkilla lukemiseen. Erittäin onnistunut päivitys!!
Vitut sanon minä. Tuo on just tota kun ei vaan haluta oppia käyttämään uutta. Sama juttu kun vanhukset ei mukamas opi lähettämään sitä tekstiviestiä tai käyttämään internettiä. Ei siinä ole mitään vaikeaa, vaan kyse on asenteesta uutta asiaa kohtaan.
Mielipiteeni on siis väärä.Pahoittelen!
Kysymykseni olikin että onko kävijämäärät laskeneet. Ei kerro mitään jos muutama äänekäs täälä huutaa kieli ruskeena. Tätä foorumia käyttää aika moni rekisteröitymätönkin.
ja mulla on oneplussassa kyllä kohtuu kokonen näyttö, oisko 5,5 joten ei oo siitä kii..