Olen aiemminkin uskaltanut kiittää Mikeä kaikista gymlogeista, wlogeista yms. materiaalista, mistä on saanut helkutisti hyviä vinkkejä ja jotka ovat olleet viihteellistä katsottavaa. Oman alan parhaat kun iskee päänsä yhteen, niin tulos on näyttävä.
Haluan näiden lisäksi osoittaa erittäin ison hatunnoston ja kiitoksen tästä foorumista. Vaikka keskustelijat tekevät keskustelun ja apunasi on liuta muita moderaattoreita, niin silti sinä olet se, joka yleensä saa kaikista eniten sitä paskaa niskaansa. Pakkiksesta on viimeisen vuoden aikana tullut itselle entistä "läheisempi" foorumi, täältä kun saa vastauksen käytännössä kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan, eikä pidä unohtaa sitä että keskustelu on vireää. Lähes aina on joku pienempi tai suurempi väittely käynnissä, joita saa huvittuneena seurata. Enkä voi vähätellä sitä, että olet saanut tänne keskustelijoihin itse kisaajia, mikä ei ole mitenkään itsestäänselvyys, sillä niin ilkeätä keskustelua täällä ajoittain käydään nimimerkkien takaa.
Voin ihan suoraan häpeilemättä myöntää, että Pakkotoisto on tarjonnut ison liudan vinkkejä, joita olen hyödyntänyt elämässä. Täältä saatujen vinkkien avulla olen oppinut itsestäni niin henkisesti kuin fyysisesti, enkä tiedä, miten mistäkin ajattelisin, jos en tänne olisi ikinä eksynyt.
Kiitos Mikelle ja moderaattoreille, että Pakkotoisto on sellainen kuin on.