Ja oot kuitenkin ottanu autoon urheilualustan, istuimet ja renkaat, onko se manuaalilla automaatilla vai peräti sillä että ratin takaa ladotaan uusia vaihteita sisään.
Tehokas pelihän tuo on, ja kun takuu on menny umpeen, niin ECU:n uudelleenohjelmoinnilla ja paremmalla pakoputkistolla + korotetulla ahtopaineella tuosta saa heittämällä 400hv, ja kaikki on ns plug-in muutoksia.
Kun ite oon automiehiä, tai siis joskus on tullut restauroitua niitä, mutta se oli tykki peli kun oli Volvo amazonissa 2.1litrainen turbokone, painoa 1000kg ja tehoja 250hp ja takaveto.
Niin ja eikös S3:ssa oo myöskin se ns. älykäs neliveto.
Mulla ei tuu ikinä oleen rahaa tollaseen autoon, mutta hyvä että jollakin on, säkin kuitenkin oot yrittäjä, niin duuniahan siinä joutuu painaan.
Harmi kun mulla doupinkäytön takia tuli tuo maanisdepressiivisyys ja ajoittaiset psykoosit, jotka on ollut kyllä on 3 vuotta hallinnassa, mut ei voi tehä töitä, oon pienellä eläkkeellä ni sillä ei paljoo autoja ostella.
Mutta hyvä että jollain on rahaa ostaa uusi auto, vaikka mulla ei ookkaan, siitä saa vielä 5 vuoden päästä kunnon vaihtohinnan, jolla voi maksaa sit taas seuraavan uuden auton.
Tuohan kiihtyy sataseenki alle 5 sekunnin, sit ku takuu on ummessa niin viet autoon jollekki pajalle, jossa vaihtavat putkiston ja uudelleenohjelmoivat ECU:n, kulutuskin voi laskea.
Komia pelihän tuo on.
Ei muuta ku aja varovasti, mutta onhan tuo turvallinen ajettava, kun on esp:t ja abs:t ja neliveto, niin se talvellakin lähtee.
Pirun komia peli, keula on tosi jäyhän ja agressiivisenkin näköinen, pähee peli!