Silläki uhalla, et kyseessä on tyhmä kysymys, tai turhaa hifistelyä. Joskus aiemminki jtn asiasta jossain kyselly sivuhuomiona. Eli mietityttää mun ryhti ja/tai rangan & lantion asento. Tuntuu esim. lantion ojennuksia tehdessä erikoiselta, ja tuntuu, ettei mee heti kerralla oikeeseen asentoon yläasennossa, ku puristaa pakarat yms. voimakkaasti yhteen. Tässä jtn kuvia, mitä ottanu tätä tutkiessa. Kuvien otsikot viittaa asentojen erilaisuuteen. Siin on rumpujen soiton asentoa, ja kyykyn ala-asentoa, vatsaa sisässä yms. Koneella istun myös paskassa etukenosessa ryhdissä käytännös aina. Ei oo mitään ongelmia, kipuja tjs. mut olen utelias, ja mietityttää, ku lääkärissä sanottu vaan, et ryhti olis täydellinen

. Oonko mä vaan tän muotonen? Kuka tahansa saa vastata, joka luulee tietävänsä näist jutuista jtn.
Perse sisässä, eli
ei mun normiryhti. Kulmasta normiryhti. Vatsa sisässä. Kyykyn ala-asento. Kuin myös.
Ja rumpujen soiton ei niin ryhdikäs asento. Lienee hyvin samanlainen, ku mun vakio ryhti myös koneella istuessa.