skuge sanoi:
uinnin hylkäävää rajaa on tiukennettu 4,30 minuuttiin
reppujuoksuun on asetettu hylkäävä raja, joka on 14,30 minuuttia
jatkoon oikeuttavaa kokonaispistemäärää on nostettu 29:ään
Veikkaan et muuten vois mennä ihan jeesh, mut hiihtäny en oo ikuna, täytyy sitäkin ennen notta testejä käydä harjottelee..
Tietääkös joku mitä noi rajat oli tota aikaisemmin..?
Koskas muuten ne haku paperit pitää viimestään laittaa ja mistä ne saa..?
Voi tulla vähän hätä hiihdon kanssa, ekat hiihtokelit kun alkavat (etelässä) olla vasta tammikuussa, jolloin testitkin ovat. Miten on mahdollista, ettet koskaan ole hiihtänyt, et edes koulussa? (Ei ehkä kaikkien mielestä niin ihmeellistä, mutta itse olen hiihtänyt pienestä pitäen, näin myös käytännössä kaikki tuttuni.)
Olisin voinut vannoa, että minulla on jokin lehtinen tallella, jossa nuo vanhat uinnin ja juoksun rajat ovat, mutten löytänyt. Muistelen kuitenkin, että 15min kohdalla juoksussa olisi pisteet entisellä tsydeemillä tippuneet nollaan. Uinnissa taisi olla 4.45min. En ole näistä aivan varma, mutta näin muistelen.
Kokonaispisteitä piti olla teoriassa väh. 27, mutta tuskin niillä pääsi sisään ennenkään, vaan käytännössä piti olla väh. 30.
Tuossa Varusmies 2005 -kirjasessa luki, että hakupaperit postiin viimeistään 15.11.2005, mutta mil.fi ilmoittaa päivämääräksi 30.11

Tiedä sitten kumpaa uskoa...
Vaikkapa netistä saat hakupaperit, tarkemmin sanottuna
täältä.
Toinen mahdollisuus on esikuntasi.