Itsekin yritän Uttiin ensisijaisesti, toissijaisesti Immolaan. Kolmas mesta on vekaranjärvi, jonne käy kutsu jos em. kusee. Olen -90 syntynyt ja hain vapaaehtoisena jo aiemmin ja sain käskyn em. vekaranjärvelle.
Paperit lähetin viime perjantaina, cooper-todistuksen todisti tyttöystävä ja lukemat 3200m. Luulis sillä kokeisiin asti pääsevän.
Mulla vaan on ton juoksun kanssa semmonen ropleema, että lähden välillä auttamattomasti liian kovaa, jolloin on pakko kävellä hetki ja taas jatkaa menoa, kuitenkin hyvän ajan saaden, eli melkeen kuin juoksis tasasesti samaa vauhtia koko matkan (joka on hemmetin hankalaa mulle ja onnnistuu harvoin, tiiä miks, tossa cooperissa onnistui kuitenkin). Onko tuolla käytäntönä se että jos joku esim. lähtee liian kovaa ja kävelee hetken niin testi kusee? Oisko jollain neuvoja tähän?
Mitenkä tossa uintitestissä lähtö ja käännökset, ponnistetaanko vai ei?
Lihaskunnoista tulee vauhditonta pituutta lukuunottamatta helposti täydet, hiihtoa pitäs tässä ens vkl tai seuraavana ruveta reenaamaan, ja uintia myös. Itseluottamus on hyvällä mallilla :thumbs: Pyrin siihen että jos ei LJK:n ovet aukene niin eivät jää fyysisistä testeistä kiinni.