Itsekin olen hakemassa ljk:hon... jälleen kerran.... muuten on menny hyvin mut uinti on pettänyt prkl... noo nyt oon ollut merisissinä puoli vuotta (puoli vuotta viel jälellä) ja kuntoa on tullut lisää... mm viime viikon leiril minun rinkka + radistin reppu painoivat yhteensä 70kg joten oli mukavaa kanneskella niitä ympäri metsiä.
Kuntotesti pitäis mennä täysille pojoille ja cooperistakin uskon saavanani. Meil on 9km lenkki niin juoksin sen 20kg painoil 35minuutissa.
Psykologiset on helpot ainakin mulle (meil oli samat) eli se testi koostuu 2 osasta. Eka osa on äo testi jossa on helvetin vähän aikaa miettiä vastauksia ja toinen osa on ns "psykologinen" jossa kysytään samat kysymykset 5-6 kertaa eri tavoilla ja sit siin on "onko sinulla vaikeuksia ulostaa", "valehteletko koskaan", "tuntuuko sinusta että sinua seurataan" yms yms. mutta näissä on enemmän aikaa tehdä ja miettiä. Yhteensä niit on n. 1000 kysymystä, taisi olla vähän alle.
Maksimi pisteet niistä on 9 ja 5. Itse sain 7 ja 5.
Eli ainut ongelmani on uinti... prkl ku sit ei pääse oikein tääl treenaamaan... noo pitää jotenkin yrittää järkätä se..