noita oli aikoinaan joka treenikassissa,mutta nykyjään ei löydy mistään.tota on kahta versiota toinen oli ihan paskaa...limat tosin valu nokasta kummallakin,mutta toinen vain piristi.
joo-o se on kyllä animal-pak,eli monivitamiini valmiste.se animal stack tais olla jotain muuta.ja kyllä tossa kasassa on paljon paskaakin... oma suosikki on tämä hieno ja täyteläinen JUHLAMOKKA.
Hauska idea, jokainen ottaa kuvan lisäravinnevalikoimastaan ja pistää kuvan siitä tänne.
Katsotaan minkälaista "roinaa" porukalta löytyy.
Ja vain purkit joissa on tavaraa, ei tyhjiä.
Siirsin omat ravinteet sängylle, paha saada kuvaa ahtaasta kaapista.
Unohdin kuvasta dextroosin.
Niin joo, vain vipit voivat lisätä kuvia. No, liittykää kaikki vipeiksi.
Ei herneitä. Mä vaan et pystyn ostaan kerralla vaan 150E edestä lisäravinteita. Teillä on jotain... 10 pönttöö. se tekee jotain 500E :P, en mä pystyis. Tietty eihän joka kuukausi osteta 10'tä pönttöä :P kylhä ne kestää...
Ei herneitä. Mä vaan et pystyn ostaan kerralla vaan 150E edestä lisäravinteita. Teillä on jotain... 10 pönttöö. se tekee jotain 500E :P, en mä pystyis. Tietty eihän joka kuukausi osteta 10'tä pönttöä :P kylhä ne kestää...
jaa. täytyy tunnustaa ,että 80% mun purnukoista on peräisin vesivahinkoja kärsineestä liikkeestä ja sain ne ilmaiseksi..perus protskut ei paljon maksa.