Itse olen käyttänyt n. 1,5 vuotta säännöllisesti paljonkin lisäravinteita ja treenannut 4 kertaa viikossa pl. parit viikon sairastelut. ja syönyt ajatuksella ja paljon.
rahaa on mennyt noihin 1,5 vuoden aikana about noin 1100 - 1200e. ja ehkä sitä ennen muutama satanen. en voi olla varma oliko noista mitään hyötyä mut ainaki haluun uskoa että jotain on ollu. voi tietty olla et samat tulokset ois ilmankin tullut. ainoo minkä tehon tuntee ihan käytännössä on noi pre buusterit, ainaki väsyneenä tulee ihan pirusti virtaa.
lisäravinteet jota käytän päivittäin pl. buusterit (ei ennen joka treeniä, silloin ku siltä tuntuu)
-Proteiini
-hiilari
-kreatiini
-aminohapot
-buusteri
-multivita
-zma
-omega
oon kyllä miettiny että vedän kaikki purkit ja pussit tyhjiksi ja sitten oon ainakin puol vuotta ilman mitään. voi olla ihan mielenkiintonen koe
Palaa niihin ilmeisesti jonnin verran rahaa. Jos jotakin eroa on niin se ei ole silmämääräisesti mitattavissa.
Eli tolla 1200e egellä saavutettu mahdollinen etu ei ole havaittavissa.
Mä otan täs kaks esimerkkiä.
Jamppa reenaa 10 vuotta ja pistää joka vuos lisäravinteisiin 1000 egee.
Toinen jamppa reenaa kansa mut se laittaa ylimääräset tuhat ekee pörssiosakkeisiin.
Se joka laittaa pörssiosakkeiisiin niin sen kakku on kasvanu kymmenes vuodessa 20.000 egeen koska osakkeiden arvonnousu.
Kaveri kymmenen vuoden jälkeen painaa pari kolme kiloo vähempi ja on tiukemmassa kunnossa kun lisäravinteita käyttäny ystävänsä.
ELi 10.000 eeron sijotuksella toinen oli tehny mahdollisesti pari kiloo enempi lihaa, mutta ei silmin nähtävää eroa.
Toisen kaverin potti oli kasvanu kaksinkertaseks ja nyt se nauttii viiden prosentin osinkoja joka vuosi eli 1000 egee vuositasolla rahaa valuu takasin päin.
Tää on ehkä typerä esimerkki, mutta yritän nyt havainnollistaa että kannattaako ne vähät rahansa todellakin laittaa lisäravinteisiin vaiko johonkin muuhun?
Itsellä olsi mitäi lmeisimmin rahaa laittaa suuriakin summia, mutta en laita koska se EI mielestäni ole järkevää.
Sillä MAHDOLLISESTI hankittu lisäkilo, mikäli sillaista edes on, on helvetin kallista lihaa ja siihen on syöty todella "halpaa" heraa mielettömiä määriä.
Ymmärrän kyllä että monella tällä palstalla on intressi puhua lisäravinteiden puolesta.
Mut jos itsellä ei ole tarkotus tehdä kropallaan RAHAA niin miksi satsata asioihin jotka on epäolennaisia?
Monet tietty tekee rahaa lisäravinteilla.