Nyt kun on vuosia jo syönyt "tietoisesti" eli tietää ruuasta energia sun muut nippelitiedot niin tein pienen huomion. Normaalisti ruokavaliostani poissaoleva peruna, kermakastikkeet, sämpylä ja lonkku eivät raahanneet nälkää ja kylläisyyttä mitenkään kauemmaksi, vaan lisäksi piti vielä kiskoa ne 400g raejuustoa, rahkat ja yli puolilitraa jogurttia yms. (ei kerralla:D)
Tavallaan ihan hyväkin olo, syöny niin että napa rustaa ja painoa tässä koitan nostellakin. Lisäksi viikon aikana tullut liikuttua paljon jumpissa, mutta olen parhaani mukaan kompensoinut riittävällä ruualla, protskulla ja hiilarinsaannitki korjannu. Myös unta oon tankannu palloon.
Vähän semmonen sikabulkkiolo sanoisinko ku myös kevyt maitoa oon vetänyt, roheiinipatukkaa yms. Voisi melkein sanoa, että päivästä tuli huomaamatta mättis, sillä en erityisemmin aikonut herkutella, oli kotona lohdittu vaan niin hyvät sapuskat.
Onko tällainen pottu-sämpylä-kerma hyvä, parempi (?) tapa herkkupäivälle kuin karsut, jäde tms?
OT -kyssäri vielä loppuun: miten ylikunto alkaa oireilemaan eli ensimerkit? Voiko siltä välttyä lisäämällä protskun ja määrää suhteessa perussuosituksiin? (Oma tilanne, että nyt lomalla aikaa ja nautinto käydä jumpissa, yritän mallata niin, että peräkkäisinä päivinä ei ois rankkojajumppia ainakaan samoille lihasryhmille)