Oletan, että tarkoitat niillä kaikkia maahanmuuttajia? Tuskin me suomea tahdomme pohjois-koreaksi muuttaa. Sitähän se tarkoittaa jos rajat laitetaan kiinni. Vastaat tähän varmaankin, että kukaan ei tahdo laittaa rajoja kiinni ja kyllä kunnon työtä tekevien ihmisten pitäisi päästä tänne. Olen tässä asiassa samaa mieltä, tosin hyväksyn myös humanitaarisen maahanmuuton mutta ymmärrät varmaan, ettei ole olemassa laitetta, haastattelua tai psykologista arviota, joka pystyisi 100% screenaamaan haitalliset henkilöt rajalla ja estämään Sellon kaltaiset tapahtumat tulevaisuudessa.
Mulla on ainakin kuva, että suomessa selvitellään maahanmuuttajien taustoja sitä mukaa kun se on mahdollista. Jos joku tuntee tätä prosessia niin kertokaa vapaasti sen mahdollisista puutteista. Mulla on sellainen kuva, että se toimii ihan hyvin ja poliittisessa keskustelussa painopisteenä on ollutkin jo muutaman vuoden ajan maastapoistaminen tarpeen vaatiessa.
Mennään Australian malliin. Maahan ei tulla juuri muutakuin lomailemaan tai sitten niin, että on jo työpaikka tiedossa. Humanitaarinen maahanmuutto lopetetaan välittömästi.
Mä en pidä millään lailla keventävänä, että edes me edes leikkimielisesti rinnastetaan kaikki maahanmuuttajat rikolliksiksi, koska me kuitenkin hyvin tiedetään, että kaikki maahanmuuttajat eivät ole rikollisia.