J.Jake sanoi:
Joo,on se yhtä helvettiä kun lapset pelaa pihalla palloa ja pitää ääntä! Vituttaako sua se että ne on somaleita vai lapset yleensä? Vai tarkoitatko että onneksi suomalaiset muksut leikkii pihalla vaan kirjanpitäjä leikkejä? Meteliä niistäkin lähtee. Parempi varmaan jos ne olis kaikki sisällä katsomassa videoita tai pelais PS.ää?
Ei mua vituta lapset jos ne osaa leikkiä normaalilla volyymilla. Eikä mua vituta somalit ellei ne anna aihetta. Bussissa vituttaa kun joku somali puhuu kännykkään
huutaen. Puhuu ne suomalaisetkin mutta ei huutaen. Ja kun ne tapaa kahvilassa toisiaan (työpaikkani on aivan sellaisen kahvilan vieressä) se kuulostaa siltä kun olis 20 ihmisellä hirvee matsi päällä jonka jälkeen vartijat yleensä ryntää paikalle ja toteavat, että ai jaa ne olikin somaleita jotka jakoi tervehdyksiä omilla traditionaalisilla huudoilla ja mölähdyksillä. En mä oo rasisti, nämä kulttuurit vaan ei sovi yhteen.
Ja lisäisin tähän että löytyy niitä ihan fiksuja ja asiallisia ei-huutavia somaleitakin, olen jopa tavannut sellaisia.
Tähän loppuun vitsi ettei menisi niin vakavaksi:;) ;) ;)
Somali tuli Suomeen ja käveli onnellisena kadulla. Vastaan tulevalle somali sitten iloisesti tokaisi:
-Oi kiitos hyvä herra Suomi, että minä saada tulla kauniiseen maahanne.
-Anteeksi nyt te erehtyä minä virolainen.
Somali jatkoi matkaansa, kunnes seuraava ihminen tuli vastaan.
-Kiitos teille, suomalainen. Teillä kaunis maa. Kiitos että minä saada asua täällä!
-Ei, nyt te erehtyä minä olla vietnamilainen.
Somali jatkoi matkaansa ja tapasi kauniin naisen, jolle tokaisi:
-Oi te kaunis nainen, kiitos suomimaasta, kiitos että saada olla täällä.
Siihen nainen vastasi:
-Njet te njyt erehtyä, mjinä olen vjennäläinen.
Siihen ymmällään oleva somali kysyi:
-Missä sitten kaikki suomalaiset olla?
-Njo kello on njyt kaksi eli nje ovat kaikki töissä!!
Heh...Osuvaa?