Ärsyttäviä pelejä ei niinkään, mutta enempi osa-alueita peleistä, eli aikarajoitteiset tehtävät. Aikaa X päästä paikkaan Y ja välissä vetää vivusta paikassa Z, yleensä noi menee ihan ok, mutta joskus niin mulkkuja että alkaa keittää. Esimerkiksi tämän takia en koskaan päässyt Tomb Raider 2sta läpi, en päässyt Venetsian veneajelu tehtävää läpi. Tai toinen että liikkuminen, hyppääminen tai jokin muu on pikselintarkkaa puuhaa, pahimpana esimerkkinä ehkä Last Ninjat C64lla. Ehkä mulkuimpia pelejä mitä olen pelannut on ollut Dragons Lair C64lle, en helvetti päässyt siitä ekaa ruutua pitemmälle. Eli kohtaus missä pudotaan pyöreän levyn päälle ja pitää tarkasti tiettynä aikana väntää joystickiä oikeaan suuntaan. DL2:ssa en päässyt edes itse luolaan sisälle (tiedä sitten oliko pelissä bugi vai mikä, kun aina kuolin kun luolan suusta yritti sisälle). Tän takia mä yleensä tykkäänkin pelaa enempi strategiaa ja roolipelejä, ei mee hermot niinkään (paitsi välillä strategiassakin kun AI on niin helvetin tyhmä usein tai huijaa)
Yks mikä ehkä ei varsinaisesti hermoja repinyt, mutta ihmetytti aina ihan käsittämättömästi, eli NFS: Porche Unleasheded. Peli oli muuten tosi hyvä, ajomallinnus mitä parhain (vuosimallia 2000), vastustajat alkoi olemaan liian helppoja, niin aloin kiskomaan kierrosennätyksiä eri radoille (eli pelissä oli valmiiksi jo jonkun/joidenkin ajamia ennätyksiä), tai no niitä tuli automaattisesti kun sai parempia autoja. Mutta yhdellä radalla (muistaakseni joku niistä monte carlon radoista) en saanut mitenkään, en tiedä kuka sen ajan oli siihen tehnyt, mutta vaikka ajoin pelin parhaalla autolla virheettömän kierroksen, niin ennätykseen jäi multa aina joku 10-20 sekunttia (kierros ennätys oli tyyliin 1:35:45 tjms). En mitenkään pysytynyt keksimään että miten toi aika voidaan tehdä...