K.Kojootti sanoi:
Pyrin käymään salilla 4 krt viikossa ja pari kertaa jumpassa (rasvis, step, muokkaus, ym.) Yritän pysyä terveellisessä ruokavaliossa, mutta makean ym. himo on hirveä! Ja tahdonvoima olematon (ärsyttävää :wall: ) Millä siis hillitä tuota herkun himoa ja mitä voisi syödä turvallisin mielin kun himo yllättää? Kertokaa viisaammat...
Juu, et ole yksin
Itsellä kun vielä namihampaan päälle mennessä se mäsäytys tarkoittaa kirjaimellisesti 500-1000gr paketin mäsäyttämistä päivässä, ja tähän mennään noin 2vk välein. Plus sellainen pieni napostelu noin 3krt viikossa.
Tuo turkinpippurihomma auttaa vähän, ja itse olen kans lisännyt kunnon safkan syömistä kun namia tekee mieli, mutta suurin asia on oikeasti vain se itsekurin lisääminen, se kun on vain syvään juurtunut tapa...
"hmm, aikun minttukrokanttisuklaa tekisi hyvää, nooh, ostanpa tuosta sen levyn"
(kuvittele tähän homermainen ahmimisen ääni)
(kuvittele tähän 30min myöhemmin ryppyyn menevä käärepaperi, sen rasahdus roskakoriin ja kiinni kolahtava keittiökaapin ovi)
..sitten avataan namipussi..
Mutta ei siinä auta turha valittaminen, klisee mutta totta, itseä tarvii vain ottaa niskasta kiinni. Itse olen taputtanut itseä olkapäälle kun olen saanut siihen edes vähän kontrollia, nyt koitan taas 1kk vieroitusta niin kesällä sitten jos voisi tyytyä puoleen nykyisistä määristä niin sitten syksyllä taas urakka jatkuu...